دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
توزیع 40 هزار ورق زینک در هفته جاری

رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران با اشاره به توزیع 42 هزار ورق زینک در هفته گذشته از توزیع 40 هزار ورق زینک جدید در هفته جاری خبر داد.

احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: در هفته گذشته به دنبال ثبت‌نام جمعی از لیتوگرافان و چاپخانه‌دارانی که لیتوگرافی دارند در سامانه توزیع کاغذ و زینک، توزیع زینک آغاز شد.
 
وی افزود: طی هفته گذشته تا روز پنجشنبه 6 تیر ماه حدود 42 هزار ورق زینک درمیان لیتوگراف‌ها و چاپخانه‌هایی که لیتوگرافی دارند توزیع شدند.
 
ابوالحسنی با اشاره به توزیع زینک‌ها توسط تعاونی لیتوگرافان، گفت: قرار است تا فردا سه‌شنبه 11 تیر ماه نیز 40 هزار ورق زینک به ثبت‌نام کنندگان در سامانه کاغذ تحویل داده شود.
 
وی با اشاره به قیمت‌گذاری زینک‌ها نیز توضیح داد: قیمت هر ورق زینک هاگوانگ حدود 12 هزار تومان و قیمت هر ورق زینک فوجی 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
 
رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران در این زمینه گفت:‌ در توافقی که با اتحادیه ناشران و کتابفروشان انجام شده است، لیتوگراف روی هر ورق زینک خام حدود سه درصد سود می‌گیرد و 20 هزار تومان نیز اجرت پلیت از ناشر دریافت خواهد شد.
 
به گفته ابوالحسنی، اگر ناشران طی مدت 35 تا 40 روز برای دریافت زینک به لیتوگرافی مراجعه نکنند، امکان استفاده از زینک‌ها برای ناشر دیگر وجود ندارد و لیتوگراف این حق را دارد که زینک را به ناشر دیگری بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها