پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
بیشتر دست‌اندرکاران پویش «با مهر تا مهر» جوان هستند

هلال احمر متعهد شده است که این محصولات را به شیوه صحیح و عادلانه توزیع کند؛ به‌نوعی که نوشت‌افزار حداکثر تا شهریور به دست دانش آموزان سیل‌زده برسد.

مهرشاد کاظمی، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن بیان این مطلب که  اکثر دست‌اندرکاران پویش «با مهر تا مهر» جوانان هستند، بیان کرد: پویش با مهر تا مهر در راستای جمع آوری اقلام فرهنگی و ارسال برای سیل‌زدگان به خصوص کودک و نوجوانان شکل گرفته است و در زمینه‌های کتاب، نوشت افزار و اسباب بازی به جمع آوری محصولات می‌پردازد.
 
وی ادامه داد: ما معتقدیم هر حادثه‌ای که در کشور رخ می‌دهد هم‌وطنان ما باید به حادثه‌زدگان کمک برساند. حادثه‌ای که در عید اتفاق افتاد باعث ناراحتی مردم شد. در این میان هرکسی وظیفه خود می‌داند که به سهم خود به این پویش کمک کند. این پویش کمک‌های فرهنگی را هدایت می‌کند و با برنامه‌ریزی دقیقی توضیح مناسبی انجام می‌شود.
 
کاظمی افزود: هلال احمر متعهد شده است که این محصولات را به شیوه صحیح و عادلانه توزیع کند؛ به‌نوعی که نوشت‌افزار حداکثر تا شهریور به دست دانش آموزان سیل‌زده برسد تا بتوانند سال تحصیلی را بدون مشکل شروع کنند. انتظار مردم این است که کمک‌هایشان به صورت عادلانه تقسیم شود.
 
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران: انرژی و نشاط خوبی در این پویش دیده می شود زیرا عمده فعالان این پویش، جوان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها