یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
طرح پویش کتابخوانی در آستانه فصل تابستان

طرح پویش کتابخوانی با هدف معرفی کتاب‌های منتخب در گروه‌های سنی مختلف در آستانه فصل تابستان از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

ایمان کرد؛ مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: با پایان فصل امتحانات در مدارس و سال تحصیلی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های متنوعی را برای دانش‌آموزان در مقاطع سنی مختلف پیش‌بینی کرده است.
 
وی ادامه داد: در این زمینه طرحی با عنوان پویش کتاب‌خوانی برگزار می‌شود که در آن کتاب‌های منتخب برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان، جوانان و بزرگسالان توسط کارشناسان کتابخانه‌ها و ستادی انتخاب می‌شوند.
 
کرد با اشاره به بخش دیگر برنامه‌های این سازمان در فصل تابستان، توضیح داد: چهار اتوبوس سیار کتابگرد هدهد نیز برنامه‌های توسعه و ترویج کتابخوانی خود را به شکل گسترده در مناطق مختلف تهران دنبال خواهند کرد.
 
وی یادآور شد: در این زمینه اتوبوس کودک، نوجوان پلاس، خانواده و رسانه و انقلاب اسلامی برنامه‌هایی مانند عضویت رایگان در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را دنبال می‌کند.
 
به گفته کرد، از دیگر اقداماتی که این در این اتوبوس‌های کتابگرد هدهد دنبال می‌شود، می‌توان به جلسات شعرخوانی و داستان‌خوانی، آشنایی مخاطبان با تازه‌های نشر همچنین آشنایی با نویسندگان اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها