سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
بانوی خیّر یزدی بخشی از لوازم زندگی کتابداران سیل‌زده گلستان را تأمین کرد

یک یانوی خیّر یزدی در اقدامی ارزشمند با تأمین سرویس کاملی از لوازم خانگی به کمک کتابداران آسیب‌دیده در سیل اخیر در استان گلستان شتافت.

این بانوی خیّر یزدی که مایل نبود نامش ذکر شود، به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، گفت: با دیدن تصاویر سیل اخیر که برای بخشی از مردم کشورم اتفاق افتاد و آنها خانه و کاشانه‌شان را از دست دادند، بسیار متاسف شدم و تصمیم گرفتم که با ارسال بخشی از اموال خود برای این سیل‌زدگان، به نوعی از درد و آلام آنها کم کنم.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها را برای کتابداران کتابخانه‌های استان سیل‌زده گلستان تهیه و ارسال کرده است، افزود: کتاب جزئی از فرهنگ ماست و اگر جامعه به سمت کتابخوانی سوق پیدا کند، بسیاری از مشکلات ما کاهش پیدا می‌کند؛ در این زمینه، کتابداران یک قشر مهم و موثر در جامعه محسوب می‌شوند و می‌توانند نقش مهمی در ترغیب مردم به کتابخوانی داشته باشند و به همین خاطر تصمیم گرفتم که این اقلام را به آنها تقدیم کنم.

این بانوی خیّر بیان کرد: من در خانه خودم و حتی در آشپزخانه‌ام، قفسه‌های زیادی مملو از کتاب دارم و به همین خاطر سعی کردم با ارسال این کمک‌ها به مردم سیل‌زده، خانواده‌های آنها را نیز از این حمایت‌ها بهره‌مند کنم تا آنها هم جای خالی کتاب را در خانه‌شان حس نکنند.

وی گفت: تأمین سرویس کاملی از لوازم خانگی شامل 50 قلم کالای منزل و 20 قلم مایحتاج اساسی زندگی برای کمک به چند تن از کتابداران آسیب‌دیده در سیل استان گلستان، مهمترین هدف من بود که با شناسایی تعدادی از این کتابداران انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط