شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
تمسک به قرآن تبیین‌کننده همه خواسته‌های معنوی و دنیایی ما است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیان کرد: تمسک به قرآن تبیین‌کننده همه خواسته‌های معنوی و ارزشی و حتی دنیایی ماست و خوشبختانه انقلاب و مردم ما این‌ موضوع را خوب درک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمدرضا عارف؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه چهارشنبه یک خردادماه، از بخش‌های مختلف بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.
 
وی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایبنا، گفت: نقش قرآن در زندگی انسان و جامعه، مستقل از زمان و مکان است. تمسک به قرآن تبیین‌کننده همه خواسته‌های معنوی و ارزشی و حتی دنیایی ماست و خوشبختانه انقلاب و مردم ما این‌ موضوع را خوب درک کرده‌اند.
 
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: خوشحالیم که با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، روند حاکمیت قرآن بر همه امور، بیشتر و بهتر شده و نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌شود نیز با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شده است.
 
عارف تاکید کرد: باورم این است که هنوز نسبت به کاری که باید در زمینه حاکمیت فرهنگ قرآنی انجام دهیم، خیلی فاصله داریم. مسئولان باید تلاش بیشتری داشته باشند و مردم هم در حد توانشان در جهت توسعه فرهنگ قرآنی گام بردارند. ان‌شاءالله قرآن جایگاه واقعی خود را در میان امت اسلامی و به‌ویژه مردم عزیز ایران پیدا کند.  
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    شما كه لالايي بلدي چرا به پسرت نياموختي كه قرآن ژن خوب را تائيد نمي كند ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها