سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
برگزاری سومین دوره جایزه کتاب سال یزد در تیرماه

دبیر جایزه کتاب سال استان یزد از برگزاری سومین دوره این جایزه، یادمان شهید صدوقی، در تیرماه امسال در یزد خبر داد.

شهاب‌الدین وحیدی مهرجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، گفت: سومین دوره کتاب سال استان یزد یادمان شهید صدوقی به همت خانه فرهنگ صدوقی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با رویکرد توسعه فرهنگی اجتماعی و با اهدافی از قبیل شناسایی و معرفی كتاب‌های برتر، كمك به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مكتوب جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص كتاب و تلاش برای توسعه آموزشی در عرصه نویسندگی در استان یزد، برگزار می‌شود.

دبیر سومین دوره جایزه کتاب سال استان یزد یادآور شد: تاکنون دو دوره از جایزه کتاب سال یزد برگزار شده که خوشبختانه با استقبال ناشران و اهالی قلم مواجه شده است و امسال نیز دوره سوم آن برگزار می‌شود.

مهرجردی ادامه داد: در این دوره از جشنواره پذیرش کتاب‌ها تا دهم خردادماه است و مراسم اختتامیه روز 14 تیرماه با حضور مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی و اهالی قلم یزد، دانشگاهیان و حوزویان همزمان با روز قلم و شهادت آیت الله صدوقی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: اهالی قلم برای شرکت در این جایزه می‌توانند با حضور در دبیرخانه کتاب سال واقع در خانه فرهنگ صدوقی یا از طریق سایت رسمی این رویداد به نشانی www.yazdaward.ir  آثار و کتاب‌های خود را ثبت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط