پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
استقبال مردم از «سازمان‌های زیرزمینی» در نمایشگاه کتاب

کتاب‌های «سازمان‌های زیرزمینی» و «حفاظت از شخصیت‌ها»، ازجمله پرفروش‌های مرکز آموزشی - پژوهشی شهید صیاد شیرازی در نمایشگاه کتاب تهران است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در سی ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 56 نشر مرتبط با نهادهای نظامی یا موضوع دفاع مقدس حضوری فعال دارند. مرکز آموزشی و پژوهشی شهید صیاد شیرازی (آجا)، یکی از همین غرفه‌هاست که 170 عنوان کتاب در نمایشگاه عرضه کرده است.
 
سجاد افشار؛ مدیر تحقیق و پژوهش مرکز آموزشی - پژوهشی شهید صیاد شیرازی، درباره آثار عرضه شده در این غرفه به خبرنگار ایبنا گفت: در این دوره 32 عنوان کتاب جدید بیشتر در موضوعاتی همچون مدیریت بحران و جنگ‌های ترکیبی ارائه کردیم. در مجموع کتاب‌های مرکز در موضوعات متنوعی تولید می‌شوند که عملیات روانی، آشنایی با کشورها، پدافند غیرعامل، امنیت شبکه و سایبر ازجمله آن‌هاست.
 
وی با اشاره به چند عنوان پرفروش‌های این مرکز در نمایشگاه کتاب، افزود: کتاب‌های «مدیریت بحران؛ الگوها و نظریه‌ها» نوشته مصطفی ساوه درودی، «سازمان‌های زیرزمینی»، «حفاظت از شخصیت‌ها»، «ژئوپلتیک مرزبندی دریایی ایران در خلیج فارس» و «آموزش پایه زبان عبری» از کتاب‌هایی هستند که تا هشتمین روز نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده‌اند.


افشار با بیان اینکه ارتش همچون دیگر عرصه‌ها، در حوزه نشر هم در کنار مردم است، اظهار کرد: چند عنوان از مجموعه آشنایی با کشورها، همچنین کتاب‌هایی در زمینه GIS و نظریه‌های جدید جنگ و جنگ‌های ترکیبی را نیز در دست آماده‌سازی و چاپ داریم که به‌زودی به روانه بازار نشر خواهند شد.
 
مرکز آموزشی - پژوهشی شهید صیاد شیرازی در سالن شبستان، راهروی 12، غرفه چهار، تا 14 اردیبهشت‌ماه، میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها