جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
رفع مشکل سیستم متمرکز فروش در بخش خارجی

مدیر کمیته ناشران خارجی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از رفع مشکل سیستم متمرکز فروش در بخش خارجی با ورود اطلاعات ناشران باقی‌مانده در سامانه خبر داد.

احد رضایی؛ مدیر کمیته ناشران خارجی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: فروش سیستم متمرکز فروش امروز هم‌زمان با سومین روز نمایشگاه کتاب تهران در این بخش متعادل‌تر بود و ناشران با مشکلات کمتری روبه‌رو بودند.
 
وی افزود: در این زمینه دو ناشر بودند که اطلاعات کتاب‌های خود را در سایت وارد نکرده بودند و بخشی از مشکلات استفاده از این سیستم به همین دلیل بود.
 
رضایی با بیان اینکه ناشران برای حل مشکل خود به مدیران نمایشگاه متوسل شدند، گفت: این ناشران کتاب‌ها را در موعد مقرر در سامانه بارگذاری نکرده بودند و به همین دلیل به سیستم متمرکز فروش دسترسی نداشتند.
 
وی یادآور شد: با مساعدت مدیران و دست‌اندرکاران نمایشگاه علی‌رغم همه مشکلاتی که در مسیر کار وجود داشت، مشکل آن‌ها مرتفع شده است و این دو ناشر هم می‌توانند از سیستم متمرکز فروش استفاده کنند.
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ توانستن است» تا 14 اردیبهشت 98 هر روز از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام  خمینی (ره) برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها