جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
عرضه جلد 13 «اخلاق الهی» حاج آقا مجتبی تهرانی در نمایشگاه

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، جلد 13 مجموعه «اخلاق الهی» اثر مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی و ده‌ها اثر جدید دیگر در حوزه انقلاب، دین و اندیشه را در نمایشگاه کتاب عرضه کرد.

سید غلامرضا حسینی؛ مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به ارائه 500 عنوان کتاب در غرفه این انتشارات در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیان کرد: از دوره قبلی نمایشگاه تاکنون 50 عنوان کتاب جدید از سوی انتشارات پژوهشگاه به چاپ رسیده است.
 
وی درباره برخی از جدیدترین کتاب‌های حوزه دین و انقلاب اسلامی این انتشارات در نمایشگاه افزود: در پژوهشگاه یک کارگروه ادبیات و اندیشه وجود دارد که حوزه فعالیت آنها ادبیات انقلاب اسلامی است. ازجمله تازه‌ترین کتاب‌هایی که در این حوزه در نمایشگاه عرضه شده می‌توان به «باغ مخفی» نوشته مجید پورولی کلشتری اشاره کرد که با اقتباس از کتاب «انسان 250 ساله» تدوین شده است.
 
حسینی گفت: کتاب «فقه هسته‌ای» شامل مجموعه مقالات همایشی با همین عنوان درباره حرمت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و جلد 13 مجموعه «اخلاق الهی» اثر مرحوم استاد حاج آقا مجتبی تهرانی، از دیگر عناوین جدید غرفه پژوهشگاه در نمایشگاه است.
 
مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ادامه داد: سه کتاب در حوزه انقلاب اسلامی به‌طور مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی به چاپ رسانده‌ایم که در روزهای آینده در جریان برپایی نمایشگاه، رونمایی می‌شوند. «ثبات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران» نوشته مسعود پورفرد، «جایگاه زنان در پیشرفت جامعه» اثر فاطمه محمدی و «طنز پرمغز (طنز در انقلاب اسلامی)» تالیف فاطمه جنتی راد، این سه عنوان کتاب هستند.
 
وی در پایان درباره میزان استقبال بازدیدکنندگان از غرفه این پژوهشگاه در نمایشگاه کتاب تهران، اظهار کرد: با توجه به نوع تولیداتی که داریم، از میزان استقبال راضی هستیم. استقبال عمومی در سه روز نخست مطلوب بوده است.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها