جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
«بهتان بی‌اساس» در نمایشگاه کتاب

یکی از آثار جدید عرضه شده از سوی موسسه چاپ و نشر عروج در نمایشگاه کتاب تهران، «بهتان بی‌اساس» نوشته حمید انصاری در پاسخ به بهتان BBC و شبکه «من و تو» به امام خمینی (ره) است.

محمود ابراهیمی؛ مدیرعامل موسسه چاپ و نشر عروج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های این موسسه در نمایشگاه کتاب تهران،‌ بیان کرد: موسسه چاپ و نشر عروج وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با حدود 700 عنوان کتاب شامل 50 عنوان چاپ نخست در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، حضور دارد. بیشتر کتاب‌ها در ارتباط با ترویج افکار، اخلاق و سیاست و دیدگاه‌های اجتماعی و اقتصادی امام خمینی (ره) و یا بازنشر آثار قبلی ایشان همچون «40 حدیث» و «الکفایة» است.
 
وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه کتاب بیشتر تمرکزمان بر عرضه کتاب‌های عمومی است، افزود: در این راستا، پیرامون آثار قلمی امام خمینی (ره)، آثاری با بیان ساده‌تر که برای عموم قابل‌فهم‌ باشد، در این موسسه تدوین و چاپ شده که «بر کرانه چهل حدیث» تالیف جواد محدثی از این نمونه آثار است.
 
ابراهیمی با بیان اینکه هدف اصلی موسسه، ترویج افکار ناب محمدی امام خمینی (ره) است، گفت: یکی از کارهای اصلی موسسه این است که افکار حضرت امام خمینی (ره) را متناسب با نیازهای جوانان و گروه‌های مختلف سنی در قالب کتاب عرضه کنیم. در این راستا، در حال حاضر بیشتر تمرکزمان بر تولید کتاب‌های کودک و نوجوان است که تا چند ماه آینده راهی بازار نشر خواهد شد. در طول مدت فعالیت موسسه، 42 عنوان کتاب حوزه کودک و نوجوان به چاپ رسیده که آخرین آنها در سال 1392 بوده است.
 
مدیرعامل موسسه چاپ و نشر عروج در پایان با اشاره به یکی از تازه‌های نشر این موسسه که در این دوره از نمایشگاه عرضه شده،اظهار کرد: شبکه‌های BBC و «من و تو»، چندی پیش فضایی را مطرح کردند که اساس آن نظر و فتوای امام در زمینه‌ای خاص و سال‌ها پیش بوده و در همان موقعیت معنا پیدا می‌کرد. کتاب «بهتان بی‌اساس» به قلم حمید انصاری براین اساس تالیف شده است. اساس و بنیان این کتاب، نقد و روش‌شناسی دروغ‌پراکنی‌های این شبکه‌های تلویزیونی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها