پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کشور چین برای چاپ کتاب ‌ناشران ایرانی آماده است

مدیر غرفه چین در نمایشگاه کتاب تهران، می‌گوید ناشران ایرانی می‌توانند برای صرفه اقتصادی، کتاب‌های خود را در چین چاپ کنند.

لی لولو، مدیر غرفه چین در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در گفتگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تفاهمنامه‌هایی که این کشور با ناشران ایرانی امضا خواهد رسید، گفت: ایرانی‌ها نگاه ناشران چینی را درک می‌کنند. فرهنگ و کتاب‌های چین در ایران می‌تواند به خوبی درک شود.
 
او با بیان اینکه هدف این انتشارت همکاری بیشتر با ناشران ایرانی است، ادامه داد: ایران از کشورهای است که می‌تواند به طور موفق مردم را به کتابخوانی دعوت کند.
 
ناشران زیادی از سراسر جهان، به دلیل صرفه اقتصادی و قیمت تمام‌شده پایین‌تر، کتاب های خود را در کشور چین چاپ و تولید می‌کنند. مدیر غرفه چین با تایید این مطلب، نسبت به قیمت کاغذ و هزینه‌های چاپ کتاب در ایران ابراز بی‌اطلاعی کرد اما گفت: این آمادگی در صنعت چاپ چین وجود دارد و ناشران علاقه‌مند می‌توانند کتاب‌هایشان را در کشور چین منتشر کنند.
 
او با اعلام اینکه در همکاری با ناشران ایرانی، رعایت حق کپی‌رایت از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود:  فقط با ناشرانی که این قانون را رعایت می‌کنند همکاری می‌کنم.
 
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت 98 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. در این دوره به غرفه چین فضای 600 متری اختصاص داده شده که 500 متر آن غرفه اصلی و 100متر برای حضور مسئولان اطلاع‌رسانی غرفه در نظر گرفته شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها