چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
حضور ناشران پزشکی در بخش دانشگاهی با موافقت اکثریت این ناشران بوده است

​مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه کتاب تهران گفت: جلسه‌ای برای بررسی حضور ناشران پزشکی از ناشران دانشگاهی برگزار کردیم و تعداد زیادی از ناشران پزشکی بر عدم جداسازی رای دادند.

شهروز گهواره، مدیر بخش دانشگاهی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به گلایه برخی ناشران پزشکی مبنی بر مجزا نشدن این بخش در نمایشگاه کتاب تهران، گفت: کارگروه نمایشگاه کتاب انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی بر اساس مصوبه هیات مدیره برای سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب تهران چیدمان را بر اساس حروف الفبا انجام دادند.
 
وی افزود: قبل از آن، در جلساتی درباره جداسازی سالن ناشران پزشکی از دیگر ناشران دانشگاهی بحث و تبادل نظر شد و تصمیم گرفتیم جلسه‌ای با حضور جمعی از ناشران پزشکی که سال گذشته در نمایشگاه حضور داشتند برگزار کنیم.
 
گهواره با اشاره به حاضران این جلسه، عنوان کرد: یحیی دهقانی، مدیر نشر مبتکران به عنوان فرد معتمد ناشران پزشکی و سیدعباس حسینی‌نیک مدیرمسئول انجمن ناشران دانشگاهی به همراه 32 ناشر پزشکی در این جلسه حضور داشتند و درباره مزایا و معایب جداسازی‌ها صحبت شد.
 
وی یادآور شد: در این زمینه سه ناشر موافق و سه ناشر مخالف درباره جداسازی و عدم جاسازی سالن ناشران پزشکی صحبت کردند و در پایان برای این موضوع رای‌گیری کنند.
 
گهواره با بیان اینکه 10 ناشر به جداسازی سالن ناشران پزشکی از دانشگاهی رای دادند، تاکید کرد: در این نشست 22 ناشر نیز به حضور ناشران پزشکی در کنار دیگر ناشران دانشگاهی رای دادند که در نهایت جانمایی‌ها به شکل فعلی انجام شد.
 
وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره این موضوع کاملا واضح و روشن انجام شده است، توضیح داد: تاکنون در جلسات مختلفی این موضوع بررسی شده و نتیجه‌گیری شده است، در این زمینه متراژ غرفه‌ها نیز تخصیص داده شده و به ناشران اعلام شده است و چیدمان ناشران دانشگاهی نیز به زودی انجام می‌شود.
 
سی و دومین دانشگاهی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها