یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
رقابت 50 استارت‌آپ در نمایشگاه کتاب

50 استارت‌‌آپ فرهنگی در بخش ناشران الکترونیک و فناوری‌های نوین سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با هم به رقابت می‌پردازند.

حسن احمدی؛ مدیر بخش ناشران الکترونیک و فناوری‌های نوین سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به حضور پررنگ استارت‌آپ‌های فرهنگی در نمایشگاه امسال گفت: بیش از 50 استارت‌آپ فرهنگی که موضوع کتاب را در دستور کار خود قرار داده‌اند، امسال هم‌زمان با نمایشگاه کتاب در بخش ناشران الکترونیک و فناوری‌های فعالیت دارند.
 
وی ادامه داد: تاکنون 52 ناشر الکترونیک و دیجیتال برای حضور در این بخش ثبت‌نام کرده‌اند و فردا(دوشنبه 19 فروردین) آخرین روز ثبت‌نام آن‌ها به شمار می‌آید.
 
احمدی با بیان اینکه ناشران الکترونیک در طبقه دوم رواق شرقی مصلا جانمایی خواهند شد، عنوان کرد: تمام ناشرانی که مجوز فعالیت از معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا مرکز رسانه‌های دیجیتال دارند و در زمینه تولید کتاب گویا یا الکترونیک فعالیت می‌کنند باید در این بخش جانمایی شوند.
 
وی یادآور شد: در این زمینه حضور ناشران دیجیتال و الکترونیک در بخش‌های دیگر ممنوع است و در صورتی که در بخش‌های دیگر حضور داشته باشند با آن‌ها برخورد می‌شود.
 
احمدی با بیان اینکه برای این بخش 1500 مترمربع فضا در نظر گرفته شده است، توضیح داد: در بخش استارت‌آپ‌ها علاوه بر برگزاری کارگاه توانمندسازی، جوایزی برای استارت‌آپ‌های برگزیده در نظر گرفته شده است که در روز پایانی نمایشگاه برگزیده خواهند شد.
 
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها