یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
همزمانی نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با نمایشگاه قرآن کریم در کرمان

عضو شورای برنامه‌ریزی نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، با اشاره به افزودن بخش ویژه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به این دوره از نمایشگاه، گفت: سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم استان کرمان نیز همزمان با نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از 27 بهمن تا سوم اسفند در کرمان برگزار خواهد شد.

حسین صفری؛ عضو شورای برنامه‌ریزی نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و نماینده موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به اعلام فراخوان این دوره از نمایشگاه، بیان کرد: ناشران علاقه‌مند به حضور در نهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌توانند از 25 دی‌ماه تا سوم بهمن‌ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نشانی www.icfi.ir، برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.
 
وی افزود: با توجه به تقارن نهمین دوره نمایشگاه با چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، در این دوره بخش انقلاب اسلامی نیز به نمایشگاه افزوده شده است. همچنین با تمهیدات پیش‌بینی شده از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن کریمِ این استان نیز همزمان از 27 بهمن تا سوم اسفندماه به میزبانی حسینیه ثارلله این شهر، دایر می‌شود. لذا با توجه به دسترسی خوب محل نمایشگاه برای شهروندان کرمانی و استقبال خوب مردم از دوره‌های قبل، پیش‌بینی می‌کنیم همزمانی این رویدادها بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.
 
صفری با بیان اینکه با برگزاری هشت دوره از این نمایشگاه، ناشران حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، برگزاری این رویداد را سرفصل فعالیت‌های خود قرار می‌دهند، گفت: این نمایشگاه به همت سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج و با همکاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سپاه ثارالله، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و مجمع ناشران دفاع مقدس با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
 
عضو شورای برنامه‌ریزی نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آثار ناشران به‌دو صورت مستقل و یا متمرکز در این نمایشگاه عرضه می‌شود. تقویت ناشران تخصصی حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، معرفی تازه‌های نشر، معرفی نویسندگان و نوقلمان این حوزه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از مهم‌ترین اهداف نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها