شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
اولین رمان انتشارات خزه منتشر شد

کامران محمدی با اعلام خبر انتشار اولین رمان گروه انتشاراتی «خزه‌وسنگ» گفت: تریلر «وقتی که او رفت » درباره دختر نوجوانی است كه ناگهان گم می‌شود.

کامران محمدی، نویسنده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از آغاز به کار گروه انتشاراتی به نام «خزه‌وسنگ» خبر داد و گفت: گروه انتشاراتی «خزه‌وسنگ» مجموعه‌ای است متشکل از نشر «خزه» به مدیرمسئولی محسن فرجی و نشر «سنگ» به مدیرمسئولی من. تمرکز این گروه بر انتشار رمان‌های خوش‌خوان و تازه‌ جهان است تا مخاطب ایرانی نیز در جریان ادبیات داستانی روز قرار گیرد.

     

نویسنده «رولت روسی» افزود: انتشار آثار شاخص و جذاب علوم انسانی برای اهالی کتاب‌خوان و نه الزاما متخصص از دیگر فعالیت‌های این دو نشر است. آثاری که تا حد امکان باعث قطع بی‌دلیل درختان نشوند و دست‌کم همان قدر که منتشر می‌شوند، خوانده هم بشوند!

این رمان‌نویس و روزنامه‌نگار همچنین از اولین کتاب این مجموعه خبر داد و گفت: رمان «وقتی که او رفت» نخستین کتاب گروه انتشاراتی «خزه و سنگ» است. تریلر «وقتی که او رفت» درباره دختر نوجوانی است كه ناگهان گم می‌شود.


 


 محمدی در ادامه درباره این رمان گفت: این رمان در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت‌ژورنال، یواس‌ای‌ تودی و نیویورک تایمز و نامزد بهترین رمان تریلر در سال ۲۰۱۸ بوده است.

گفتنی است رمان «وقتی که او رفت» نوشته لیزا جوئل با ترجمه علی شاهمرادی به تازگی در 352 صفحه و با بهای 35 هزارتومان از سوی نشر «خزه» راهی بازار نشر شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها