یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در موزه ملی قرآن کریم

برنامه‌های موزه ملی قرآن کریم برای هفته کتاب و کتابخوانی اعلام شد. مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حیات عارفانه امام علی (ع)» ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام امیر لهراسبی، مدیر موزه ملی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته کتاب در این مجموعه، بیان کرد: بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی از 24 آبان تا اول آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. موزه ملی قرآن کریم نیز در این هفته برنامه‌هایی را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تجلیل از فعالان این حوزه برگزار خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حیات عارفانه امام علی (ع)» در قالب طرح سوال - جواب از طریق پست الکترونیک یا فاکس در این هفته اجرا می‌شود و به برگزیدگان جوایزی نیز اهدا خواهد شد.
 
لهراسبی گفت: نشست «خواندن» با سخنرانی زهرا کفاش‌زاده نیز دوشنبه 28 آبان‌ماه در موزه برگزار می‌شود. دعوت از کارشناسان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کارشناسان کتابخانه مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از موزه ملی قرآن کریم از دیگر برنامه‌های موردنظر برای هفته کتاب خواهد بود.
 
مدیر موزه ملی قرآن کریم، تصریح کرد: تجلیل از نویسنده کتاب مرتبط با میراث فرهنگی نیز در تاریخ دوشنبه 28 آبان صورت می‌گیرد. همچنین با توجه به تقارن روز کتاب و کتابخوانی با بزرگداشت علامه طباطبائی، کتاب «روابط اجتماعی در اسلام» اثر این مفسر قرآن، در سایت موزه ملی قرآن کریم معرفی می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها