شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
نمایشگاه کتب و نشریات رشته کتابداری در کتابخانه دانشگاه تهران

70 جلد از کتب‌ و نشریات رشته کتابداری «دانش‌شناسی و علم اطلاعات» همزمان با بیست‌وششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران همزمان در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران به نمایش درمی‌آمد.

پریسا کرم‌رضایی؛ سرپرست بخش نسخ خطی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: در قالب نمایشگاهی که به مناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، در طبقه اول کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، مجموعه‌ای از کتب و نشریات حوزه کتابداری به نمایش در خواهد آمد.
 
وی افزود: قرار است در این نمایشگاه بیش از 70 عنوان کتاب و نشریه در موضوعات مختلف رشته کتابداری که به رشته دانش‌شناسی و علم اطلاعات تغییر نام داده است، برای دانشجویان ارائه شود.
 
کرم‌رضایی توضیح داد: در این نمایشگاه منابع مربوط به رشته کتابداری شامل کتاب‌شناسی، فهرست‌ها، آموزش کتابداری در ایران، تاریخ کتاب و کتابخانه‌ها، کتاب‌آرایی و نشریات مربوط به کتاب و کتابداری در 10 ویترین به نمایش گذاشته شوند.
 
وی تاکید کرد: این نمایشگاه 21 آبان تا اول آذر ماه همزمان با بیست‌و‌ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در طبقه اول کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها