سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
نمایشگاه کتاب جوانه‌های رویش در هفته کتاب برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان «جوانه‌های رویش» 24 تا 30 آبان ماه همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

رضا پروین؛ مجری برگزاری سومین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری این نمایشگاه همزمان با هفته کتاب، عنوان کرد: دو دوره پیشین این نمایشگاه در سال‌های 84 و 85 برگزار شده بود اما روند برپایی آن متوقف شده بود و امسال بار دیگر از سر گرفته شد.
 
وی افزود:‌ جامعه مخاطب این نمایشگاه کودکان و نوجوانان هستند و از آنجایی که این گروه قشر آینده‌ساز جامعه به شمار می‌آیند، تلاش کردیم با پیش‌بینی برنامه‌های متنوع و مختلف مطالعه و کتابخوانی را در میان این گروه سنی فرهنگسازی کنیم.
 
پروین با بیان اینکه کتاب‌ها در این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف عرضه خواهند شد، عنوان کرد: بخش‌های مختلفی برای نمایشگاه جوانه‌های رویش در نظر گرفته شده است که شامل کتاب‌های کودک و نوجوان،‌ کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی‌، ملزومات فرهنگی و بازی‌های فکری است.
 
وی تاکید کرد: در برگزاری این نمایشگاه، موسسه خانه کتاب، انجمن فرهنگی ناشران آموزشی و وزارت آموزش و پرورش مشارکت دارند و تلاش شده است تا همزمان با هفته کتاب جشن بزرگی برای کتاب و کتابدوستان برگزار شود.
 
پروین با اشاره به چگونگی حضور در این نمایشگاه، توضیح داد: ناشران ناشران کودک و نوجوان و آموزشی علاقه‌مند به حضور در این رویداد فرهنگی می‌توانند با شماره تلفن برای 88087473 تماس بگیرند.
 
به گفته وی، بنیاد امور بیماری‌های کلیوی نیز از این نمایشگاه حمایت می‌کند و برای جلوگیری از بیماری‌های احتمالی در بزرگسالی، برای آموزش کودکان و نوجوانان برنامه‌های جذابی را در قالب تئاتر و جشن پیش‌بینی کرده است.
 
سومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان «جوانه‌های رویش» 24 تا 30 آبان در کانون فرهنگی تربیتی قدس واقع در خیابان ایران زمین برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها