پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
بهترین کتاب و نویسنده دفاع مقدسی با رأی مردم انتخاب می‌شود

نخستین پویش مردمی «انتخاب بهترین‌های دفاع مقدس» از 31 شهریور تا پایان مهرماه به همت انتشارات سوره مهر در حال برگزاری است. در این پویش مردم می‌توانند بهترین کتاب و بهترین نویسنده زن و مرد این حوزه را انتخاب کنند.

عبدالحمید قره‌داغی، مدیر انتشارات سوره مهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در تشریح جزئیات پویش مردمی «انتخاب بهترین‌های دفاع مقدس»، بیان کرد: این پویش برای نخستین‌بار به همت انتشارات سوره مهر در سطح گسترده‌ای برگزار می‌شود. در قالب این طرح مردم می‌توانند خودشان بهترین اثر حوزه دفاع مقدس و بهترین نویسندگان مرد و زن این حوزه را که با سوره مهر همکاری داشته‌اند،انتخاب کنند.
 
وی با اشاره به مهلت باقیمانده برای شرکت در این پویش، افزود: پویش مردمی «انتخاب بهترین‌های دفاع مقدس»، از 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد. از بین آثار پرتعدادی که سوره مهر در حوزه دفاع مقدس منتشر کرده، 15 اثر که حداقل 20 بار تجدیدچاپ شده و استقبال و فروش خوبی داشته‌اند، انتخاب شده و مردم می‌توانند از بین این آثار با هر شماره تلفن همراه، یک‌ اثر را انتخاب کنند.
 
قره‌داغی گفت: همچنین از بین نویسندگان زن و مردی که با حوزه هنری همکاری داشته‌ و آثار شاخصی خلق کرده‌اند،‌ در هر بخش پنج نویسنده معرفی شده که مردم می‌توانند نویسنده مورد علاقه خود را انتخاب کنند. شاید نویسندگان بهتری نیز در این حوزه در کشور وجود داشته باشند که آثار ارزشمندی نیز نوشته باشند، ولی ملاک ما نویسندگانی بود که برخی از آثار آن‌ها در انتشارات سوره مهر منتشر شده باشد.

عبدالحمید قره‌داغی

مدیر انتشارات سوره مهر درباره زمان برگزاری آئین اختتامیه نیز اظهار کرد: اثر و نویسندگان زن و مردی که بیشتری رای مردمی را به خود اختصاص دهند در آئینی ویژه که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در آبان‌ماه برگزار خواهد شد، تجلیل می‌شوند. همچنین از بین شرکت‌کنندگان در این پویش، در هر بخش به قید قرعه به سه نفر جوایزی شامل یک سال کتاب چاپی رایگان، یک سال کتاب الکترونیک رایگان و یک سال کتاب گویای رایگان، اهدا خواهد شد.  
 
وی با اشاره به هدف راه‌اندازی این پویش، افزود: این پویش با هدف انتخاب بهترین آثار و نویسندگان دفاع مقدس از نگاه مردم برگزار می‌شود و ما امانت‌دار رأی مردم هستیم و قطعا همان اثر و نویسندگانی تجلیل می‌شوند که از سوی مردم بیشترین رأی را کسب کرده باشند و هیچگونه دخالتی در انتخاب برگزیده‌ها نخواهیم داشت.
 
قره‌داغی در پایان گفت: تاکنون با تبلیغات گسترده و پوشش رسانه‌ای مناسب، استقبال از این پویش بسیار خوب بوده و امیدواریم تا 20 مهرماه بتوانیم آمار اولیه را از میزان شرکت در پویش ارائه دهیم.
 
 
15 کتاب دفاع مقدسی که مردم می‌توانند از بین آن‌ها به یک اثر رأی دهند

 
5 نویسنده مرد که مردم می‌توانند به یکی از آن‌ها رأی دهند 

 
5 نویسنده زن که مردم می‌توانند به یکی از آن‌ها رأی دهند 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر یوسفی ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    فقط فال خون داود غفارزادگان. بقیه خاطره نگاری اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها