چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
مجمع تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان برگزار شد اما انتخابات به تعویق افتاد

​مجمع تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان تهران عصر روز گذشته ۲۶ تیر ماه در محل تعاونی برگزار شد اما انتخابات این تعاونی به علت عدم حد نصاب ثبت‌نام نامزدهای انتخابی انجام نشد.

عبدالناصر ناظم بکایی؛ بازرس تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در این مجمع تمامی دستور جلسه طبق روال عادی انجام شد به غیر از انتخاب هیات مدیره و بازرسان که به دلیل عدم حد نصاب لازم نامزدها ثبت‌نام نکرده بودند انجام نشد.
 
وی افزود: در این مجمع ارایه گزارش بازرس‌های قانونی، ارایه گزارش هیات مدیره، ارایه ترازنامه و حساب‌های سود و زیان منتهی به پایان سال ۹۶ پیگیری و به تصویب رسید.
 
بکایی با اشاره به دیگر اقدامات این مجمع توضیح داد: همچنین عضویت در تعاونی آشنا نیز به تصویب حاضران رسید و تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای انتشار آگهی‌های تعاونی انجام شد.
 
وی ادامه داد: برای انتخاب هیات مدیره باید حداقل ۹ نفر نامزد انتخابات بودند تا ازمیان آن‌ها هفت نفر انتخاب می‌شد و ۵ نفر هم باید نامزد بازرس می‌شدند تا از میان آن‌ها سه نفر انتخاب می‌شدند اما تعداد نامزدها کافی نبود و انتخابات انجام نشد.
 
به گفته وی، انتخاب هیات مدیره و بازرس تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان تهران با تصویب اعضای حاضر به مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بعدی که تاریخ آن به زودی اعلام می‌شود موکول شد.
 
تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان تهران حدود ۶۳۰ عضو دارد و اکنون محمدمهدی داوودی پور به عنوان مدیرعامل و ارشد عین‌اللهی، فواد صبوری، محمدعلی مرعشی و ناصر بخشی اعضای هیات مدیره و عبدالناصر ناظم بکایی، مرتضی آخوندی و میثم حصارکی بازرسان تعاونی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها