سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
ثبت‌نام ۳۸ داوطلب برای دوازدهمین انتخابات اتحادیه ناشران

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از ثبت‌نام ۳۸ نفر داوطلب برای حضور در دوازدهمین انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران خبر داد.

محمود آموزگار؛ رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: برای حضور در انتخابات هیات مدیره اصلی ۳۸ نفر داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که در انتخابات آبان ماه امسال با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 
وی افزود: در ترکیب هیات مدیره اتحادیه هفت نفر حضور دارند و سه نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب خواهند شد.
 
آموزگار با اشاره به ثبت‌نام ۹ نفر داوطلب برای تصدی پست بازرس اتحادیه، گفت: طبق قانون اتحادیه می‌تواند یک بازرس داشته باشد و اعضا باید ۲ نفر را انتخاب کنند که یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره تعداد ثبت‌نام کنندگان نسبت به دوره‌های گذشته افزایش یافته است ادامه داد: پرونده افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند اکنون در مرحله بررسی‌های مختلف از جمله اعتبار پروانه کسب داوطلبان از سوی اتاق اصناف ایران خبر داد. 

اکنون اعضای اصلی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران شامل محمود آموزگار، محمدرضا توکل صدیقی، مسعود پایدار داریان، محمدمهدی فخری‌زاده، هومان حسن‌پور، فتح‌الله فروغی‌دهکردی و یحیی دهقانی هستند.

همچنن مرتضی احمد آخوندی، فرهاد تیمورزاده و زهره حسین‌زادگان به عنوان اعضای علی البدل اتحادیه هستند.
 
سید عباس حسینی‌نیک نیز به عنوان بازرس اصلی و مهدی صادقی‌صادق‌آبادی به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه ناشران و کتابفروشان انتخاب شده‌اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها