پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
شهر آفتاب میزبان دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دوسلدورف

دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران با همکاری شرکت نمایشگاه دوسلدورف ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر ‌آفتاب برگزار خواهد شد.

حامد ایرانی؛ مدیرعامل برسازرویداد پارس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با حمایت شرکت برساز رویداد پارس و مشارکت شرکت دوسلدورف آلمان؛ برگزارکننده نمایشگاه‌های دو برند دروپا و اینترپک برپا خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه این نمایشگاه 19 تا 22 مهرماه برپا خواهد شد، ادامه داد: این نمایشگاه به دنبال تجربه موفق نخستین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران با همکاری نمایشگاه دوسلدورف با حضور جمعی از معتبرترین برندها و فعالان حوزه چاپ و بسته‌بندی ایران و جهان برگزار می‌شود.
 
ایرانی با اشاره به رویکرد این نمایشگاه، توضیح داد: در تلاش هستیم این نمایشگاه را به صورت تخصصی در سه حوزه چاپ و ماشین‌آلات آن، کالاهای خط تولید بسته‌بندی و فراورده‌های این حوزه برگزار می‌کنیم و تمرکز ما بر این سه حوزه است.
 
وی با بیان اینکه سال گذشته اولین پایون صنعت کارتن‌سازی ایران در این نمایشگاه شکل گرفت، عنوان کرد: امسال نیز این پاویون به شکل پررنگ‌تر و بزرگ‌تر در عرصه‌های مختلف با حضور دست‌اندرکاران این حوزه و با تمرکز بر حوزه چاپ برگزار می‌شود تا توانمندی این شرکت‌ها را به صورت بین‌المللی به بازدیدکنندگان معرفی کند.
 
وی همچنین درباره بخش چاپ نمایشگاه توضیح داد: در این بخش نیز چاپخانه‌های فعال در حوزه نشر کتاب و مجلات و روزنامه‌ها به صورت گسترده حضور خواهند داشت و در زمینه جذب مشتری و معرفی توانمندی‌های این بخش اقدام خواهند کرد و در بخش بسته‌بندی نیز آخرین فناوری‌های این حوزه به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
حضور پررنگ تشکل‌ها و نهادها
مدیرعامل برساز رویداد پارس در بخش دیگر صحبت‌های خود از حضور تشکل‌ها و نهادهای حوزه چاپ و بسته‌بندی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایندگان تشکل‌های صنفی حوزه چاپ از استان‌هایی چون خراسان، کرمانشاه، قم، اصفهان، سمنان، کرمان و .. در قالب غرفه و نشست‌های تخصصی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
وی ادامه داد:‌ همچنین انجمن علمی فناوری چاپ ایران نشست‌هایی تخصصی در موضوعات چاپ و بسته‌بندی در این نمایشگاه برگزار خواهد کرد و و شرکت تعاونی کاغذ و کارتن ایران نیز با حضور در این نمایشگاه در زمینه برگزاری نشست همکاری خواهد داشت.
 
ایرانی همچنین به حضور تشکل‌های بین‌المللی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در حوزه بین‌الملل نیز انجمن‌های مختلفی مانند انجمن تولیدکنندگان ماشین‌های چاپ و بسته‌بندی ایتالیا، انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی اسپانیا، انجمن بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر اروپا، انجمن جهانی تولیدکنندگان فویل‌های آلومینیومی، انجمن تولیدکنندگان فیلم و بسته‌بندی‌های پلاستیکی آلمان، شورای ارتقای تجارت بین‌الملل چین و انجمن صادرکنندگان مواد  محصولات شیمایی استانبول میهمانانی خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم نمایشگاه امسال از نظر تعداد بازدیدکنندگان با افزایش چشمگیری روبرو باشد، یادآور شد: نمایشگاه سال گذشته هفت هزار و ۵۰۰ نفر بازدیدکننده تخصصی داشت و علاوه بر بازدیدکنندگان ایرانی از کشورهای الجزیره، گرجستان، هند، مراکش، پاکستان، افغانستان و ترکیه نیز میهمانانی برای بازدید نمایشگاه داشت.
 
به گفته ایرانی، همچنین در نمایشگاه سال گذشته غرفه‌هایی در اختیار شرکت‌کنندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، اتریش، بلژيک، لهستان، چین، کره جنوبی، ترکیه و یونان حضور داشتند و به معرفی توانمندی‌های چاپی خود در ایران پرداختند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها