دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
پروژه‌های «پیتر برگر» و «دیوید هاروی» دنبال می‌شود

مهدی تدینی، مدیر بخش اندیشه نشر ثالث گفت: این انتشارات در سال جاری پروژه‌هایی را درباره پیتر برگر و دیوید هاروی دنبال می‌کند و در این راستا آثاری نیز منتشر می‌شود.

مهدی تدینی، مدیر بخش اندیشه نشر ثالث در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره جدیدترین آثار در دست انتشار  این نشر عنوان کرد:  انتشارات ثالث در سال 97 پروژه‌های سال‌های پیش  را در حوزه‌های تخصصی اندیشه دنبال خواهد کرد.

وی ادامه داد: محسن ثلاثی که امسال با ترجمه اثر جدیدی درباره «جامعه‌شناسی دین» نوشته ماکس وبر به نمایشگاه کتاب آمده بود، قرار است کتاب دیگری را در حوزه جامعه‌شناسی دین ترجمه کند که تا پایان سال جاری منتشر می‌شود.

تدینی با اشاره به اینکه بخش اندیشه نشر ثالث پروژه دیگری را درباره پیتر برگر در دست اجرا دارد، گفت: امسال کتاب «سایه‌بان مقدس» از این مجموعه منتشر شد که در نمایشگاه کتاب هم پرفروش بود. از این همین مجموعه قرار است آثار دیگری به چاپ برسد.

به گفته مدیر بخش اندیشه نشر ثالث، اما پروژه دیگر این نشر درباره دیوید هاروی است که در ایران هم بسیار شناخته شده است و همواره ذیل آن گفت‌وگوهای بسیاری صورت گرفته است.

وی در این باره نیز توضیح داد: البته هرچه تلاش کردیم کتابی از این مجموعه به نمایشگاه برسد موفق نشدیم ولی تا پایان سال آثاری در این باره به چاپ می‌رسد. همچنین مجموعه‌ای درباره «50 متفکر جامعه‌شناسی» منتشر می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است. به‌طور مثال در زمینه جرم‌شناسی از این مجموعه کتابی منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها