یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
رشد 40 درصدی آثار چاپ نخست/ انتشار 2میلیون نسخه کتاب در سال 96

حمیدرضا شاه‌آبادی گفت: امسال شاهد رشد 40 درصدی در تولید و عرضه کتاب از سوی انتشارات مدرسه بودیم و توانستیم در سال 1396 حدود 2 میلیون نسخه کتاب تولید کنیم.

مدیر انتشارات مدرسه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از ارائه کتاب‌های جدید در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: امسال با دوهزار و 200 نسخه به نمایشگاه کتاب می‌رویم که 244 عنوان از آن‌ها چاپ نخست است با شمارگان 220 هزار نسخه و 272 عنوان تجدید چاپی با تیراژ یک میلیون و 750 هزار نسخه.
 
حمیدرضا شاه‌آبادی در ادامه بیان کرد: این درحالی‌ست که انتشارات مدرسه در سال گذشته با 180 عنوان کتاب چاپ نخست در نمایشگاه کتاب حضور داشت و امسال شاهد رشد 40 درصدی در تولید و عرضه کتاب از سوی انتشارات مدرسه بودیم و توانستیم در سال 1396 حدود 2 میلیون نسخه کتاب تولید کنیم.

وی افزود: این آثار در سه حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال در سه غرفه در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود. کتاب‌های کودک و نوحوان در غرفه انتشارات مدرسه در سالن کودک و نوجوان، کتاب‌های کار و کمک آموزشی در غرفه ناشران آموزشی و کتاب‌های بزرگسال در غرفه انتشارات مدرسه در سالن عمومی عرضه می‌شود.
 
به گفته شاه‌آبادی، مجموعه 14 جلدی کتاب‌های «مامان و نی‌نی» شامل 2 کتاب بزرگ و 2 کتاب کوچک با عنوان‌های «مامان کتاب» و «نی‌نی کتاب» که به هم وصل شده‌اند، مجموعه 13 جلدی «داستان‌های آدم برفی» اثر محمدرضا یوسفی، مجموعه 20 جلدی «قصه‌های خواندنی و قصه‌های شنیدنی» از نویسندگان مختلف، مجموعه «حلقه تالیف» شامل داستان‌های کوتاه از نویسندگان مختلفی مانند مصطفی خرامان، احمد اکبرپور، ارغوان غلامی، مهسا لزگی، بدری مشهدی و ...، مجموعه کتاب‌هایی برای کودکان با نیازهای ویژه شامل کتاب‌های بریل، کتاب‌های ویژه کم‌بینایان، کتاب‌های ویژه کودکان کم توان ذهنی، مجموعه جدید «کتاب فیلم» شامل یک داستان به همراه انیمیشنی که براساس آن داستان ساخته شده است و سه کتاب صوتی از جمله آثاری هستند که از سوی انتشارات مدرسه برای نخستین بار در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها