دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
خرامان با «چرخ‌های پنچر» به نمایشگاه کتاب می‌رود

مصطفی خرامان، نویسنده کودک و نوجوان امسال با کتاب «چرخ‌های پنچر» به سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رود.

مصطفی خرامان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره آثار جدیدش گفت: کتاب «چرخ‌های پنچر» که 4 سال پیش نوشته بودم امسال از سوی نشر عروج چاپ شده و در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
 
این نویسنده توضیح داد: «چرخ‌های پنچر» داستان انقلاب است و به وقایع انقلاب می‌پردازد که در یک روستا رخ می‌دهند. روستایی که اهالی آن بر سر آب دعوا دارند. این اتفاق در دوره‌ای رخ می‌دهد که انقلاب در حال شکل‌گیری است فضای داستان کاملا بومی است و برای نوجوانان مناسب است.
 
نویسنده «پسر سرکار عبدی» گفت: کتاب دیگری هم دارم که 50 درصد آن را قبلا نوشته بودم و در تعطیلات نوروز آن را تکمیل و ویرایش کردم و برای چاپ به نشر مدرسه تحویل دادم. این کتاب، رمان نوجوانی است که فضای اجتماعی و تا حدی تم پلیسی دارد و برای گروه سنی نوجوان مناسب است.
 
مصطفی خرامان، نویسنده حوزه کودک و نوجوان و داستان کوتاه متولد تهران است. تاکنون تعداد زیادی کتاب از وی منتشر شده است. از آثار این نویسنده که سابقه دو سال دبيری انجمن نويسندگان كودك و نوجوان را در کارنامه دارد، می‌توان به «دختران علیه دختران»، «آرزوی سوم»، «فرشته‌ها از کجا می‌آیند» و «مزه‌ زندگی» اشاره کرد. خرامان كتاب پليسی 6 ‌جلدی «پسر سركار عبدی» را نیز برای نوجوانان نوشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها