یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
88 ناشر آموزشی در راه مصلای تهران

رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با اشاره به حضور 88 ناشر آموزشی در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از عرضه بیش از 30 هزار عنوان کتاب در این بخش خبر داد.

دکتر محمدرضا سالکی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: بیش از 121 ناشر آموزشی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران ثبت‌نام کردند که از میان آن‌ها، 88 ناشر که کتاب‌های آن‌ها شرایط لازم را داشتند، نهایی شده‌اند.
 
وی افزود: همچنین قرار است غیر از آن‌ها، نمایندگی 11 انتشارات دیگر نیز در نمایشگاه سی‌ویکم حضور داشته باشند و بیش از 30 هزار عنوان کتاب عرضه کنند.
 
سالکی با اشاره به جانمایی ناشران آموزشی در نمایشگاه کتاب پیش رو، یادآور شد: ناشران آموزشی در طبقه همکف رواق غربی هستند و از آنجایی که از نظر متراژ کلی، طبقه همکف کفایت نمی‌کرد از فضای راهروها نیز برای جانمایی‌ها استفاده کردیم و پیش‌بینی می‌کنیم  طبقه بالای رواق غربی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
 
رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با اشاره به فضای پیش‌بینی شده برای نمایشگاه، تاکید کرد: حدود چهار هزار و 500 مترمربع فضای مفید برای بخش ناشران آموزشی در نظر گرفته شده است که در روزهای آتی جانمایی ناشران در این فضا آغاز می‌شود.
 
به گفته سالکی، ناشران آموزشی همیشه بخش ویژه‌ای دارند که شامل فعالیت‌های فرهنگی و نشست‌های مختلف می‌شود و امسال نیز در تعامل با همکاران خود در انجمن امیدواریم بتوانیم برنامه ویژه‌ای پیش‌بینی کنیم.
 
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط