شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
تغییر زمان اجرای عیدانه در استقبال مخاطبان تاثیر نداشت

مدیر کتابفروشی شهر کتاب مشهد با اشاره به استقبال پرشور از عیدانه کتاب در این کتابفروشی، ارتقا نرم‌افزار ثبت سفارش عیدانه را موجب رضایت بیشتر مخاطب اعلام کرد.

ابراهیم بالا‌پژوه؛ مدیر کتابفروشی شهر کتاب مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره سومین طرح عیدانه کتاب بیان کرد: در مقایسه با دوره‌های پیشین با توجه به اطلاع‌رسانی قوی‌تر موسسه خانه کتاب و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال پر‌شور‌تر بود؛ علاوه براین به نظر می‌رسد ویژگی شهر مشهد به‌عنوان شهر سیاحتی و زیارتی و حضور گردشگران داخلی و خارجی در میزان حضور مردم در کتابفروشی‌ها موثر است.
 
به گفته این فعال حوزه نشر، ارتقاء نرم‌افزار طرح عیدانه در جلب نظر مشتری و کاهش زمان ثبت سفارش بسیار تاثیر گذار و پاسخگویی کیفی‌تر پشتیبانی برای رفع نواقص نیز در این دوره قابل توجه بود.
 
 
بالا‌پژوه درباره بهبود تبلیغات اجرای طرح عیدانه کتاب ادامه داد: تبلیغات قبل و در جریان برگزاری سومین طرح عیدانه کتاب با کیفیت بهتری انجام شد؛ بنابراین علاوه بر مشتریان دائمی و اعضا کانال‌ شبکه مجازی شهر کتاب مشهد مخاطبان بیشتری از جریا طرح عیدانه باخبر بودند.
 
مدیر کتابفروشی شهرکتاب مشهد کتاب‌های کودک و نوجوان، ادبیات داستانی و روان‌شناسی را جزو پرفروش‌های‌ سومین طرح عیدانه اعلام کرد و گفت: مخاطبان کودک و نوجوان با شوق گرفتن عیدی در کتابفروشی حاضر شدند.
 
بالا‌پژوه درباره بهبود اجرای طرح‌های تخفیف بیان کرد: شابک برخی از کتاب‌ها به‌ویژه کتاب‌های مذهبی در بانک اطلاعاتی بارگذاری نشده بود و توضیح این مساله برای مشتری چندان قانع‌کننده نبود؛ بنابراین به نظر می‌رسد مجریان باید درباره این نقص نیز چاره‌ای بیندیشند تا رضایت مشتری بیشتر جلب شود.
 
این فعال حوزه نشر درباره زمان برگزاری طرح عیدانه کتاب ادامه داد: تغییر تاریخ آغاز طرح در میزان استقبال تاثیری نداشت علاوه براین معتقدم که نزدیکی تاریخ آغاز طرح با پایان سال موجب شد تا نگرانی‌های برای تامین کتاب کاهش پیدا کند؛ به‌عبارت دیگر اگر طرح 15 اسفند آغاز می‌شد کتاب‌ها زودتر به پایان می‌رسید و با توجه به شلوغی‌های پایان سال تامین منابع به سختی انجام می‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها