شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
فروش 110 هزار جلد کتاب در میانه روز پنجم

همزمان با پنجمین روز طرح عیدانه کتاب و افزوده شدن کتابفروشی‌های تهران به این طرح از روز گذشته ، بیش از 108 هزار عنوان کتاب توسط 793 کتابفروشی در این طرح به فروش رفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، تاکنون حدود 109 هزار و 538 جلد کتاب در دومین طرح عیدانه کتاب به ارزش بیست و چهار میلیارد و 137 میلیون ریال فروخته شده است که این آمار از روز گذشته با افزوده شدن 123 کتابفروشی در تهران به این طرح رشد بسیار زیادی داشته است.
 
در این طرح،‌ پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس کتاب به ترتیب خراسان رضوی با 93 کتابفروشی، اصفهان با 92 کتابفروشی، گیلان با 24 کتابفروشی،‌ تهران با 123 کتابفروشی و خوزستان با 21 کتابفروشی هستند.
 
همچنین پنج کتابفروشی‌ پرفروش طرح عیدانه سال 96 نیز به ترتیب پردیس کتاب مشهد، شهر کتاب ساری، کتاب فرازمند رشت، شهر کتاب اصفهان و شهر کتاب رشت هستند که در صدر این فهرست قرار دارند.
 
طرح عیدانه کتاب از سه‌شنبه 22 اسفندماه در 30 استان کشور آغاز به کار کرده و کتاب‌فروشی‌های استان تهران از جمعه 25 اسفندماه به این طرح اضافه شده است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عیدانه کتاب تا 12 فروردین ماه سال 97 ادامه خواهد یافت و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو، تا سقف 100 هزارتومان خرید، از تخفیف 20 درصدی استفاده کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط