دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
«آن مادران این دختران» شبیه هیچکدام از رمان‌های قبلی‌ام نیست

بلقیس سلیمانی درباره رمان تازه خود می‌گوید: در این رمان به تفاوت ارزش‌های دو نسل پرداخته‌ام و این رمان در واقع نشان می‌دهد که گاه سرعت تغییر ارزش‌ها چگونه می‌تواند زندگی را دچار بحران کند.

بلقیس سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره جدیدترین رمان خود گفت: رمان تازه من «آن مادران این دختران» نام دارد و قرار است به زودی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شود. موضوع این رمان رابطه مادر و دختر را توصیف می‌کند و درواقع شکاف بین نسل‌ها را نشان می‌دهد. در این رمان به تفاوت ارزش‌های دو نسل پرداخته‌ام و این رمان درواقع نشان می‌دهد که گاه سرعت تغییر ارزش‌ها چگونه می‌تواند زندگی را دچار بحران کند.

نویسنده «مارون» درباره شخصیت‌های این رمان توضیح داد: کاراکترهای اصلی این رمان زن هستند و نیمی از رمان مانند بیشتر کتاب‌هایم در شهر فرضی گوران رخ می‌دهد و همچنین نیم دیگر آن در تهران می‌گذرد. در واقع دوران کودکی و جوانی مادر در گوران و باقی زندگی او در تهران است.



نویسنده «سگ سالی» درباره شباهت فضای این رمان به کارهای قبلی‌ خود عنوان کرد: این رمان شبیه هیچکدام از چیزهایی که نوشتم نیست. «آن مادران این دختران» مانند «مارون» و « شب طاهره» رمانی سیاسی نیست و می‌توانم بگویم در حقیقت یک رمان اجتماعی است.
 
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    چه جلد زردی داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها