شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
احتمال گشایش نمایشگاه قرآن زودتر از وقت مقرر

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیش‌بینی فاصله زمانی پنج روزه مابین اتمام سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و آغاز بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در مصلای بزرگ تهران در اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره فاصله نزدیک زمان برپایی نمایشگاه کتاب و نمایشگاه قرآن در مصلای تهران، بیان کرد: هر دو نمایشگاه بین‌المللی کتاب و قرآن، اردیبهشت‌ و خرداد سال 97 در مصلای تهران برگزار خواهند شد، برای جلوگیری از تداخل احتمالی در برنامه‌های آماده‌سازی برپایی نمایشگاه قرآن، فاصله زمانی پنج روزه بین این دو رویداد بزرگ درنظر گرفته شده است.
 
وی گفت: سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم، تداخلی در برنامه‌های دو نمایشگاه ایجاد نشود و بتوانیم با کمترین تداخل و کمترین هزینه، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را برگزار کنیم. با توجه به نزدیکی زمان برپایی دو نمایشگاه، شاید لازم باشد از برخی جانمایی‌های غرفه‌ها و فضای نمایشگاه کتاب در نمایشگاه قرآن نیز استفاده کنیم.
 
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: برنامه‌ریزی ما بر این اساس شکل گرفته که بتوانیم تا پیش از شب‌های قدر، اختتامیه نمایشگاه قرآن را برگزار کنیم، لذا احتمال گشایش این دوره از نمایشگاه، یک یا دو روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها