جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
«مفاتیح‌الحیاة» همچنان در نمایشگاه پرفروش است

مدیر توزیع و فروش آثار آیت‌الله جوادی آملی، از فروش بالای کتاب «مفاتیح‌الحیاة» در نمایشگاه کتاب در چاپ 225 خبر داد.

علی ابوالقاسمی، مدیر توزیع و فروش آثار آیت‌الله جوادی آملی (مرکز بین‌المللی نشر اسراء)، درباره استقبال مخاطبان و فروش در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: استقبال از دوره قبلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از این دوره بهتر بود. سی‌اُمین دوره نمایشگاه خلوت بود و شاید یکی از دلایل آن مربوط به انتخابات باشد. با اینکه سال گذشته ما در سالن ملل حضور داشتیم و امسال جای بهتری در اختیارمان قرار گرفته، ولی فروش نسبت به دوره قبل کمتر بوده است.
 
وی ادامه داد: انتشارات بین‌المللی اسراء امسال با 350 عنوان کتاب در 11 هزار جلد در نمایشگاه حضور دارد که از این تعداد 15 عنوان چاپ نخست بوده است.
 
ابوالقاسمی با اشاره به پرفروش‌ترین آثار این انتشارات در نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: جلدهای 38، 39، 40، 41 و 42 تفسیر «تسنیم» با استقبال خوبی مواجه شد. همچنین جلدهای 16، 17 و 18 کتاب «رحیق مختوم» و کتاب‌های «خیارات»، «امامت» و جلد سوم «رجال تفسیری» نیز از دیگر پرفروش‌های اسراء به شمار می‌روند.
 
مدیر توزیع و فروش انتشارات اسراء، درباره برگزاری نشست‌های تخصصی در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز گفت: دو نشست تخصصی با موضوع کتاب‌های «تحریر رسالة‌الولایة» کتاب سال جمهوری اسلامی و «ایقاظ‌النائمین» کتاب سال حوزه که هر دو از آثار آیت‌الله جوادی آملی هستند در سرای اهل قلم برگزار شد که با استقبال خوبی نیز از سوی اهالی فرهنگ و دانشگاهیان و حوزویان روبه‌رو شد. از این دو کتاب نیز در غرفه انتشارات اسراء استقبال عالی صورت گرفت.
 
وی درباره مخاطبان آثار نیز افزود: بیشتر کتاب‌های استاد جوادی آملی تخصصی هستند و از این‌روبیشتر مخاطبان آثار نیز حوزویان، دانشگاهیان و دانشجویان بودند. البته کتابی مانند «مفاتیح‌الحیاة» که به چاپ 225 رسیده، نیز همچنان در نمایشگاه اوج قرار دارد و چون مورد استفاده عموم مردم بوده، از آن استقبال می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها