پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
انتشار 100 عنوان کتاب درباره بنیانگذار انقلاب اسلامی در بوستان کتاب/ از امام خمینی در چشم‌انداز یاران تا طلوع خورشید

موسسه بوستان کتاب تاکنون 100 عنوان کتاب درباره زندگی، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) منتشر کرده که 15 عنوان از این آثار درباره جلوه‌های رفتاری و کلامی ایشان است.

مهدی محدثی، مسئول روابط عمومی موسسه بوستان کتاب، در آستانه فرارسیدن 14 خردادماه، سالروز رحلت امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: موسسه بوستان کتاب در موضوع زندگی، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب، تاکنون بیش از 100 عنوان کتاب به قلم نویسندگان، فرهیختگان و استادان حوزه و دانشگاه برای مخاطبان عمومی و تخصصی چاپ و منتشر کرده است.
 
وی افزود: بیش از 15 عنوان از این آثار، به‌طور مشخص درباره زندگی حضرت امام (ره) و جلوه‌های رفتاری و کلام ناب ایشان تدوین شده است.
 
محدثی گفت: این کتاب‌ها مخاطبانی خاص و عام دارند، به این معنی که هم اقشار تحصیل‌کرده حوزوی و دانشگاهی و هم عموم مردم، اعم از زن و مرد و کودک و نوجوان می‌توانند از محتوای غنی این آثار استفاده کنند و با شخصیت بی‌نظیر این عالم بزرگ آشنا شده و از جلوه‌های رفتاری امام خمینی (ره) الگوهای مناسبی برای زندگی و پیکار با استکبار و ظلم فرا بگیرند.
 
مسئول روابط عمومی موسسه بوستان کتاب در ادامه با اشاره به این‌که برخی از این آثار به چاپ‌های متعدد رسیده‌اند، عنوان کرد: «عصر امام خمینی» تالیف میر احمدرضا حاجتی با 19 نوبت چاپ، «امام خمینی در چشم‌انداز یاران» مجموعه مصاحبه‌های مجله حوزه درباره شخصیت امام راحل)، «طلوع خورشید؛ سال شمار زندگانی امام خمینی» به قلم علی‌اکبر ذاکری و «امام خمینی و الگوهای دین شناختی در مسائل زنان» اثر سیدضیا مرتضوی، از جمله آثار موسسه با موضوع امام خمینی (ره) هستند که در چندین نوبت به چاپ رسیده‌اند.

وی افزود: «انسان کامل از دیدگاه امام خمینی و عارفان مسلمان» تالیف محمدامین صادقی ارزگانی، «بررسی نظریات رجالی امام خمینی» به قلم محمدحسن ربانی، «حکومت اسلامی در کوثر زلال اندیشه امام خمینی؛ مجموعه مصاحبه‌های مجله حوزه» و «وحیانیت و عقلانیت از دیدگاه امام خمینی» اثر آیت‌الله دکتر احمد بهشتی، نیز از دیگر کتاب‌های شاخص موسسه درباره زندگی حضرت امام (ره) و جلوه‌های رفتاری و کلامی ایشان است که به چاپ‌های مجدد رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها