جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
مدیر انتشارات ارشدان: استقبال از نمایشگاه کتاب فراتر از انتظار ما بود/ افزایش دایره لغات تخصصی زبان با یک کتاب

یوسف آملی، مدیر انتشارات ارشدان درباره استقبال از کتاب «زبان تخصصی ارشدان» گفت: این کتاب در یک‌سال گردآوری شده، در روز نخست نمایشگاه عرضه شد و در میانه روز دوم باید بگویم که استقبال قابل توجهی از آن صورت گرفت؛ استقبالی که فراتر از انتظار ما بود.

دکتر یوسف آملی، مدیر انتشارات ارشدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) اظهار کرد: کتاب «زبان تخصصی ارشدان» نخستین‌بار در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است. تولید منبع جامع با توجه به ضعف دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه زبان تخصصی دغدغه اصلی تولید‌کنندگان این کتاب بود.  
وی افزود: در مجموعه انتشارات با تمرکز بر زبان تخصصی تلاش کردیم با تدوین کتابی تخصصی در همه گرایش‌ها این مشکل را برطرف و زبان آن‌ها را تقویت کنیم تا سطح علمی دانشجویان ارتقا یابد.
 
مدیر انتشارات ارشدان ادامه داد: توصیه می‌کنم استادان دانشگاه‌ این کتاب را به دانشجویان خود توصیه کنند تا با ارتقای تسلط زبان تولید مقالات علمی از سوی دانشجویان با کیفیت بالاتری تدوین شود. کتاب زبان تخصصی ارشدان در نگاه نخست برای بهبود زبان دانشجویان در کنکور ارشد و دکتری وارد بازار شده است.
 
وی بیان کرد: کتاب زبان تخصصی ارشدان می‌تواند کتاب کمک‌آموزش مناسبی برای دانشجویان ارشد و دکترا و افرادی باشد که می‌خواهند زبان انگلیسی خود را ارتقا دهند و نیاز دارند دایره لغات تخصصی را بالا ببرند. از طرفی مترجمان نیز می‌توانند از این کتاب برای بالابردن دامنه لغات خود استفاده کنند.
 
مدیر انتشارات ارشدان افزود: این کتاب در یک‌سال گردآوری شده، در روز نخست نمایشگاه عرضه شد و در میانه روز دوم باید بگویم که استقبال قابل توجهی از آن صورت گرفت؛ استقبالی که فراتر از انتظار ما بود.
 
آملی گفت: کتاب «زبان تخصصی» با تخفیف 30 درصدی برای دانشجویان و 40 درصدی برای مولفان در نمایشگاه به مخاطبان ارائه می‌شود. همچنین باید بگویم که بیشتر مولفان ما این مجموعه کتاب را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند.   

 وی درباره وضعیت نمایشگاه کتاب در «شهر آفتاب» بیان کرد: واقعیت این است غرفه ناشران دانشگاهی بسیار گرم است و این مشکل باعث شده شرایط مناسبی در این بخش وجود نداشته باشد.
 
مدیر انتشارات ارشدان اظهار کرد: «شهرآفتاب» پروژه گسترده‌ای است و هنوز کامل نشده و ما امیدواریم که به مرور شرایط آن بهتر شود. روز نخست که درهای نمایشگاه به روی مخاطبان باز شد؛ با مشکلاتی مانند درست عمل نکردن دستگاه خودپرداز و گرد و خاکی که هنوز هم غرفه‌ها را دربرمی‌گیرد، مواجه شدیم.
 
آملی عنوان کرد: امیدوارم مسئولان هرچه سریع‌تر فکری به حال سیستم سرمایشی غرفه‌های ناشران دانشگاهی کنند و سرویس‌های بهداشتی در دسترس تعبیه شود، از طرفی بر کار رستوران‌های پخش غذا نظارت بیشتری صورت گیرد و همچنین بر فعالیت‌های خدماتی باربری نیز کنترل بیشتری اعمال شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها