پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
نادمی: نثر هاشمی‌نژاد در «عشق گوش، عشق گوشوار» دلنشین است

سیداحمد نادمی، شاعر و منتقد ادبی گفت: از میان کتاب‌هایی که سال گذشته خوانده‌ام «عشق گوش، عشق گوشوار» را برای مطالعه کردن به مخاطبان پیشنهاد می‌کنم. این کتاب، مجموعه مقالات قاسمی هاشمی‌نژاد است که با نثر دلنشینی نوشته‌شده است.

سیداحمد نادمی، شاعر، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: از میان کتاب‌هایی که سال گذشته خوانده‌ام، کتاب «عشق گوش، عشق گوشوار» نوشته قاسم هاشمی‌نژاد را برای هدیه دادن برمی‌گزینم.
 
نادمی توضیح داد: مقاله‌های هاشمی‌نژاد در کتاب «عشق گوش، عشق گوشوار» به چاپ رسیده است. در حقیقت «عشق گوش، عشق گوشوار» ادامه و کامل‌کننده «بوته بر بوته» (مجموعه مقالات پیشین نویسنده) است. نویسنده در این کتاب، مقاله‌هایی درباره مرگ‌اندیشی و نگاه صوفیانه نوشته است. علاوه بر اطلاعات مفیدی که در کتاب وجود دارد، نثر مقاله‌ها نیز آموزنده‌اند.

این شاعر اضافه کرد: نثر هاشمی‌نژاد در کتابش زیباست. به کسانی که علاقه‌مند به حوزه ادبیات هستند پیشنهاد می‌کنم در سال جاری این کتاب را بخوانند.

وی افزود: هاشمی‌نژاد از چهره‌های فرهیخته ادبی ماست و از او داستان‌ها، اشعار و مقاله‌های بسیار خوبی منتشر شده‌است. رمان معروف «فیل در تاریکی» این نویسنده به زعم بسیاری از منتقدان، تنها داستان پلیسی واقعی در ایران است.
 
سیداحمد نادمی، شاعر و منقد ادبیات داستانی است. از او ده‌ها مقاله در نشریه‌های مختلف در زمینه نقد ادبی منتشر شده است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها