چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
آوند دانش با بیش از 10 هزار عنوان کتاب در آوردگاه کتاب/ حضور مسئولان «جان وایلی» در نمایشگاه تهران

مهدی عمرانلو، مدیرمسئول انتشارات آوند دانش عنوان کرد: انتشارات آوند دانش به‌عنوان نماینده انتشارات «جان وایلی» در ایران، با بیش از 10 هزار عنوان کتاب در سه بخش لاتین، عربی و فارسی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌‌المللی تهران حضور خواهد داشت.

مهدی عمرانلو، مدیرمسئول انتشارات آوند دانش در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره نحوه حضور این مرکز نشر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: کتاب‌های انتشارات آوند دانش در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، در سه غرفه عربی در سالن 6C، لاتین در سالن 6A و غرفه فارسی در راهروی 31 شبستان عرضه می‌شود.
 
وی ادامه داد: در مجموع هشت هزار عنوان کتاب در حوزه لاتین،‌ حدود دو هزار و 500 تومان کتاب در حوزه عربی و 92 عنوان کتاب فارسی شامل 48 کتاب دامیز در غرفه‌های آوند دانش به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
عمرانلو در ادامه درباره کیفیت و کمیت کتاب‌های حوزه لاتین این انتشارات برای نمایشگاه گفت: در مورد غرفه لاتین در سالن 6A، نسبت به سال گذشته تعداد عناوین و نسخه‌های لاتین را افزایش داده‌ایم که تنها دو هزار عنوان آن مربوط به کتاب‌های 2014-2015 است. کتاب‌های لاتین ما در حوزه‌های مختلف از جمله مهندسی، پزشکی، علوم پایه، علوم انسانی و معماری  است و تخفیفات ویژه‌ای را نیز برای کتاب‌های درسی لاتین درنظر گرفته‌ایم.
 
مدیرمسئول انتشارات آوند دانش افزود: با توجه به این‌که ما نماینده انتشارات معتبر و بین‌المللی «جان وایلی» هستیم، امسال شاهد حضور مدیران عالی رتبه این انتشارات برای بازدید از نمایشگاه هستیم.
 
وی در ادامه درباره کتاب‌های فارسی نیز توضیح داد: در غرفه کتاب‌های فارسی که در راهروی 31 شبستان واقع شده نیز کتاب‌های ما در دو حوزه برند دامیز و غیر دامیز عرضه می شود که نسبت به سال گذشته بیش از 10 عنوان جدید عرضه خواهد شد و چند کتاب دامیز با عنوان‌‌های «هنر آشپزی»، «شبکه»، «پیانو»، «ویالون» و «کارکردهای ادبی» برای نخستین‌بار در نمایشگاه رونمایی و به فروش می‌رسد.
 
عمرانلو گفت: کتاب‌های دامیز شامل 48 عنوان در موضوعات کامپیوتری، مدیریتی، روانشناسی، سلامتی، سرگرمی و هنری عرضه می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب‌های اورجینال دامیز می‌توانند از سالن لاتین خرید کنند. کتاب‌های غیر دامیزی آوند دانش نیز بیشتر مربوط به مجموعه‌های عکاسی، سینمایی و ادبی است.
 
مدیرمسئول انتشارات آوند در پایان یادآور شد: آوند دانش با توجه به رعایت حق کپی‌رایت و نمایندگی دامیز در ایران، فعالیت‌های جانبی را به ‌منظور برندینگ در دستور کار خود  قرار داده  که در نمایشگاه شاهدش خواهید بود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 16 تا 26 اردیبهشت 94، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان اهالی و دوستداران کتاب خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها