شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
انتشارات مدرسه با ۵۹۰ عنوان کتاب در نمایشگاه «یاد یار مهربان»

سینا شریف، مدیرمسئول غرفه انتشارات موسسه فرهنگی برهان (مدرسه) در دوازدهمین نمایشگاه کتاب «یاد یار مهربان» گفت: این انتشارات با ۵۹۰ عنوان کتاب در رده سنی کودک و نوجوان و بزرگ‌سال در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.

شریف، مدیرمسئول غرفه انتشارات موسسه فرهنگی برهان (مدرسه) در دوازدهمین نمایشگاه کتاب «یاد یار مهربان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: این انتشارات با ۵۹۰ عنوان کتاب در رده سنی کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و در زمینه‌هایی از جمله علمی، تاریخی، داستانی و هنری در نمایشگاه شرکت کرده است.
 
استقبال خوب بازدیدکنندگان در سه روز نخست برپایی نمایشگاه

وی با اشاره به استقبال خوب از نمایشگاه گفت: بیشتر کتاب‌های موجود در غرفه، در سه روز اول برپایی نمایشگاه مورد استقبال مدارس و شهروندان قرار گرفته و به فروش رسیده است.
 
مدیر مسئول غرفه انتشارات موسسه فرهنگی برهان (مدرسه) با اشاره به پرفروش‌ترین کتاب‌های این غرفه اظهار کرد: مجموعه کتاب‌های دو جلدی «فوت کوزه‌گری؛ مثل‌های فارسی و داستان‌های آن» نوشته مصطفی رحماندوست، «عمو زنجیرباف و  یه عالمه مو» و «مجموعه کتاب‌های خدای خوب من» نوشته سید محمد مهاجرانی از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های این انتشارات در سه روز نخست برپایی این نمایشگاه است.
 
مدیر غرفه انتشارات مدرسه در دوازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» افزود: کتاب‌های دیگری از جمله مجموعه دو جلدی دایرة‌المعارف «می‌دانید چرا؟»، «علوم من»، زندگینامه امامان (ع)، مجموعه دایرة‌المعارف «علوم و فناوری»، «علوم زمین» و «بدن انسان» نیز تاکنون با استقبال خوبی از سوی مدارس روبه‌رو شده است.
 
چاپ نهم کتاب «فوت کوزه‌گری؛ مثل‌های فارسی و داستان‌های آن»
 
 مجموعه دو جلدی کتاب «فوت کوزه‌گری؛ مثل‌های فارسی و داستان‌های آن» نوشته مصطفی رحماندوست تاکنون از سوی این انتشارات به چاپ نهم رسیده است.
 
پیش از این، انتشارات موسسه فرهنگی برهان (مدرسه) در یازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد به‌عنوان ناشر برتر شناخته شده است و مجموعه کتاب‌های این انتشارات در پایان کتاب‌های درسی دانش‌آموزان معرفی شده است.
 
از کتاب‌های این انتشارات که در پایان کتاب‌های درسی معرفی شده است و در نمایشگاه «یاد یار مهربان» نیز به نمایش درآمده است، می‌توان به سه کتاب با عنوان‌های «مجموعه هفت قصه آواز بزغاله» و «مجموعه هفت قصه خواب روباه» نوشته محمد میرکیانی و «داستان علمی تخیلی سیاره یخی» نوشته حمید نوایی لواسانی اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها