جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
تخفیف ۴۰ درصدی برای خرید از چهارمین نمایشگاه کتاب حوزه دین

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد قم از تخفیف 40 درصدی برای خرید کتاب از چهارمین نمایشگاه کتاب حوزه دین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم، حامد حجتی  در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین به خبرنگار ایبنا در قم گفت: این نمایشگاه دارای چند ویژگی متمایز است و  به صورت تخصصی به حوزه دین پرداخته و نگرش دینی را مد نظر دارد.
 
وی افزود: در این دوره ۴۴ ناشر خارجی از ۶ کشور شرکت داشته‌اند که حضور در این بخش نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه عنوان کرد: توجه به مقوله‌های جانبی کتاب، نقد و بررسی کتاب و هم اندیشی و هم فکری درباره کتاب در این دوره از نمایشگاه مد نظر بوده است.
 
حجتی افزود: از دیگر ویژگی‌های مهم نمایشگاه، فعالیت خبرگزاری ایبنا ،خبرگزاری رسمی کتاب ایران برای اولین بار در نمایشگاه کتاب حوزه دین است.
 
وی گفت: در این دوره از نمایشگاه ۲۰ درصد تخفیف از طرف اداره فرهنگ و ارشاد که یارانه و بن کتاب است و همچنین ۲۰ درصد تخفیف از طرف ناشران حاضر در نمایشگاه به علاقه مندان و بازدیدکنندگان داده می‌شود که مجموعا ۴۰ درصد تخفیف ویژه خرید کتاب است.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: با توجه به اینکه ناشران خوبی از کشور‌های عربی از جمله لبنان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند، کتاب‌های مرجع عربی و دینی که مورد نیاز فرهیختگان دینی است در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها