یکشنبه ۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۹

«کورنلیا فونکه» با رمان جدیدش با عنوان «رکلس» بازار کتاب آلمان را تسخیر کرد و در صدر فهرست پرفروش‌ترین رمان های هفته ایستاد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اشپیگل، قهرمانان این قصه دو برادر به نام های «یاکوب و ویل رکلس» هستند و داستان این رمان فانتزي در مورد سرزمینی در پشت آینه است که در آن «یاکوب» جوان باید برادرش «ویل» را از دست یک پوست مرگبار و سنگی که رشد می‌کند، نجات دهد. 

«فونکه» که در 10 دسامبر 1958 در ایالت «نوردهاین وستفان» متولد شده، یکی از مشهورترین نویسندگان آثار تخیلی کودکان و نوجوانان است. وی از موفق‌ترین نویسندگان این رده سنی در سطح بین‌المللی نیز هست و آثار او به 37 زبان دنیا ترجمه شده است.از مطرح‌ترین آثار او می توان به سه گانه «قلب جوهری» اشاره کرد که نسخه نخست این سه گانه به صورت فیلم سینمایی نیز درآمده است. جدیدترین رمان این نویسنده را انتشارات «درسلر» منتشر و روانه بازار کرده است. 

دومین رمان جدید جدول این هفته با عنوان «خرابکاری در مخفیگاه» نوشته «درک لندی» نویسنده و فیلمنامه نویس ایرلندی است.این رمان که از مکان 21 به مکان 7 جدول صعود کرده را «اورسلا هوفکر» به آلمانی ترجمه کرده و انتشارات «لوئوه» آن را منتشر کرده است.این کتاب چهارمین جلد از سری رمان های «اسکولداگری پلزنت» است که داستان آن در مورد یک اسکلت زنده با همین نام و یک انسان است که همراه اوست و این دو از دنیای بدی ها محافظت می کنند. 

در جلد چهارم از این سری، «اسکولداگری» از زمان جنگ بزرگ در دنیای بی‌هویت ها ناپدید شده است و تنها یک معجزه می تواند او را نجات دهد. آن‌ها باید هرچه زودتر سر «اسکولداگری» را که توسط سه جن به سرقت رفته ،پیدا کنند.ازدیگر سو «اسکارابویس» جادوگر پس از 200 سال از زندان آزاد شده و همراه با پسرش «بیلی ری زانگوئین» ، یک خون آشام بدجنس به نام «دوک»و «جک» کمندانداز، کلوب «انتقام‌گیران» را راه‌اندازی می کند، تا انتقام خود را بگیرد.او اگر چقدرت های جادویی خود را از دست داده، اما به سرعت بدترین مجرمین را گردهم می آورد و همه در انتظار بازگشت «اسکولداگری» هستند. 

«درک لندی» متولد 1974 در «لوسک» است.او فیلمنامه های بیشماری را به رشته تحریر درآورده که از جمله آن ها می توان به «بدن های مرده» و «زمبی» اشاره کرد. او پیش از سری «اسکولداگری»، 9 جلد رمان نوجوانانه از سری «زامبی» را ارائه کرده بود.تا کنون 4 رمان او به زبان آلمانی برگردانده شده است. 

در هفته ای که گذشت رمان های هتک حرمت و رحمت به قلم «جودی ادلر اولسن»، آزادی «جاناتان فرانزن»، سرانجام «ایلدیکو فون کورتی» ، زنبور کودن «تامی یاود»، گناه «فردیناند فون شیراخ»، دروغ های تابستانی «برنهارد شلینک» و جزیره‌ای زیر دریا نوشته «ایزابل آلنده» به ترتیب مکان های دوم تا دهم را در اختیار داشتند.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها