شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
«اسرار فضانوردان باستاني» به چاپ سوم رسيد

كتاب «اسرار فضانوردان باستاني» نوشته محسن ايمانيان به كوشش انتشارات سبزان به چاپ سوم رسيد. اين كتاب مرجع کامل نظريه فضانوردان باستاني با بيش از 146 تصوير است و به تشريح معماهاي حل نشده در دوره باستان مي‌پردازد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، ناشران كتاب‌هاي تاريخي هفته گذشته 53 عنوان كتاب در حوزه تاريخ و جغرافيا منتشر كرده‌اند. بين آثار منتشر شده، 49 عنوان تأليف و 4 عنوان ترجمه مشاهده مي‌شود. همچنين 28 عنوان كتاب چاپ نخست و 25 عنوان تجديد چاپ بوده و 42 عنوان اين كتاب‌ها در تهران و 11 عنوان در شهرستان منتشر شده‌اند. شمارگان متوسط اين كتاب‌ها 2379 و متوسط صفحات آن 258 صفحه بوده است.

«از كاوه تا كاوه»، «اسرار فضانوردان باستاني»، «اسناد معماري ايران»، «امپراتوري فراموش شده»، «امكان نداره بخواي كلئوپاترا باشي!»، «پارس پيروز: زندگي شگفت‌انگيز كوروش»، «تاريخ ايل قراپاپاق»، «تاريخ مشروطه ايران»، «تيمور لنگ»، «خوزستان سرآغاز تمدن و تاريخ در ايران»، «روزنامه سفر مازندران به روايت ناصرالدين شاه»، «زرتشت، كوروش و حقوق بشر»،‌«سفرنامه اون ور آب: جامعه‌شناسي مهاجرت»، «شكست امپراتوري»، «شناخت‌نامه مفاخر ازنا»، «غروب آفتاب در اندلس»، «كوروش و داريوش هخامنشي»، «لومپن‌ها در سياست عصر پهلوي»، «ناحيه‌گرايي در ايران از منظر جغرافيايي»، «نادرشاه»، «هخامنشي‌ها: تمدن و هنر»، «هگل و فلسفه تاريخ» و... از جمله كتاب‌هاي منتشر شده در هفته گذشته است.

نگاهي به كتاب «اسرار فضانوردان باستاني»
«اسرار فضانوردان باستاني» نوشته محسن ايمانيان مرجع کامل نظريه فضانوردان باستاني با بيش از 146 تصوير در قالب کتابي با عنوان «اسرار فضانوردان باستاني» منتشر و به كوشش انتشارات سبزان به چاپ سوم رسيد.

فضانوردان باستاني اصطلاحاً به موجودات فضايي بيگانه‌اي گفته مي‌شود که در گذشته‌هاي بسيار دور از کره زمين سفر کرده‌اند و در مدت حضور خود در زمين با اجداد ابتدايي ما برخورد داشته‌اند.

بنا به نظر برخي از طرفداران اين نظريه، اين موجودات بيگانه در ادوار گذشته حضور پررنگي در نقاط مختلف كره‌ زمين داشته و پايه‌گذار تمدن‌هاي بزرگ دوران باستان بوده‌اند.

البته هنوز در درستي اين نظريه بحث‌هاي فراواني وجود دارد و هر سال سمينارها و جلسات گوناگوني در سراسر اروپا و آمريكا در ارتباط با آن برگزار مي‌شود. در همين راستا كتاب حاضر حاوي مدارك، اطلاعات و تصاوير متنوعي مربوط به نظريه‌ي فضانوردان باستاني است.

بر اين اساس، به اعتقاد برخي از نظريه‌پردازان اين بيگانگان، گونه انسان هوشمند «هوموساپينس» را با تغييراتي که بر روي گونه «هوموارکتوس» ايجاد کردند، به وجود آوردند.

ايمانيان در اين کتاب بعد از بيان نظريه‌هاي مختلف درباره اين موضوع، به تشريح بخش‌هاي مهمي با عناوين آيا ما تنها هستيم، نقاشي‌ها و گزارش‌هاي قرون وسطي، نقاشي‌ها و آثار باستاني، گذشتگان چه مي‌گويند و معماهاي حل نشده، را به رشته تحرير آورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها