پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
کودک، نوجوان و بزرگسال، همه به نمایشگاه قرآن بیایید

یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بخش مربوط به ارائه محتوا و نرم‌افزار برای همه گروه‌های سنی با عنوان «من یک کودکم، نوجوانم، بزرگسالم» است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه مجازی قرآن کریم بخش مربوط به ارائه محتوا و نرم‌افزار برای همه گروه‌های سنی با عنوان «من یک کودکم، نوجوانم، بزرگسالم» است.
در این بخش مراجعه‌کننده با کلیک برروی یکی از عنوان‌های کودکم، نوجوانم و یا بزرگسالم محتوا‌ها و نرم‌افزار‌های متناسب با گروه سنی موردنظر را دریافت می‌کند.
 
من یک کودکم
در این بخش‌ برنامه‌هایی ارائه شده که در آن کودکان ضمن بازی و سرگرمی و مسابقه با برخی مضامین و آموزه‌ها و یا قصه‌های قرآنی آشنا می‌شوند که در ادامه برخی از‌ آن‌ها معرفی می‌شوند.

قطار قرآنی
این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید به همراه بازی و سرگرمی آموزش‌های قرآنی را در اختیار کودک خود قرار دهید. تلاش «قطار قرآنی» این است تا با استفاده از بازی‌های مختلف و مناسب کودکان، تصاویر زیبا و رنگارنگ و صوت‌های زیبا، کودکان را سرگرم کرده و سوره‌های مناسب کودکان را به آنها آموزش دهد.
- هشت بهشت
هشت بهشت برنامه‌ای جالب و جذاب به منظور آموزش حفظ قرآن کریم به کودکان است. این برنامه در محیطی کودکانه و جذاب و در قالب بازی و سرگرمی آموزش‌های قرآنی را دراختیار کودکان قرار می‌دهد.
- زنگ قرآن
اگر به دنبال نرم‌افزاری هستید که در بستر تلفن‌همراه قابل استفاده باشد و تعدای از سوره‌های جزء سی‌ام قرآن را در قالب قرائت، شعر، بازی و داستان به کودک شما عرضه کند، بدون تردید زنگ قرآن یکی از پیشنهادهایی است که می‌تواند برای شما مناسب باشد.
قرآن برای کودکان
قرآن برای کودکان، یک نرم‌افزار بازی و قصه تعاملی است که بچه‌ها را وارد قصه‌های قرآنی می‌کند. محتوای غنی و مناسب، طراحی جذاب و امکان بازی و جمع‌آوری امتیاز و الماس، باعث شده است تا این نرم‌افزار، فضایی شاد و درعین حال محتوایی سالم را برای بچه‌ها رقم بزند. اگر این نرم‌افزار را نصب و استفاده کنید، احتمالاً شما و کودکتان نیز به جمع تبلیغ‌کنندگان این نرم‌افزار به دیگران خواهید پیوست.
- مدرسه هوشمند
آموزش قرآن به کودکان هم نیاز به جذابیت دارد، هم خلاقیت و هم محتوای مناسب. هر سه این موارد در مدرسه هوشمند آموزش قرآن کریم برای کودکان جمع شده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال نرم‌افزاری هستید تا دستیار و کمک‌حالتان در آموزش قرآن به کودک شما باشد، حتما از این نرم‌افزار استفاده کنید. این نرم‌افزار آموزش‌های متنوع قرآنی اعم از حفظ، روخوانی، روان‌خوانی و... را در اختیار شما قرار می‌دهد.
- خونه ایرونی
خونه ایرونی (بازی کلمات) یک نرم‌افزار بازی تلفن‌همراه است. ماجرا از این قرار است که سالار تصمیم گرفته با خانواده‌اش به خانه قدیمی پدری برگردد. در این میان شما با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوید که باید با یافتن کلمات مناسب از آن چالش‌ها عبور نمایید. این بازی، مناسب همه اعضای خانواده است و می‌تواند اوقاتی شاد را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان بیاورد.
- آموزش قرآن به کودکان
آموزش قرآن به کودکان، یک نرم‌افزار تلفن‌همراه ویژه کودکان و با محتوای حفظ و معارف جزء 30 قرآن کریم و سوره حمد است. اگر به دنبال یک نرم‌افزار آموزشی و جذاب مناسب حفظ قرآن برای کودکتان می‌گردید، بدون شک یکی از گزینه‌های خوب، نرم‌افزار آموزش قرآن به کودکان خواهد بود. استفاده از فضای شاد و جذاب و در عین حال محتوای آموزشی غنی، دو ویژگی مناسب این نرم‌افزار تلفن‌همراه است.
- قصه‌های قرآنی
یکی از آثار قرآنی متناسب با کودک، نرم‌افزار قصه و بازی‌های قرآنی برای کودکان است. این نرم‌افزار هم هنرمندانه است، هم رابط کاربری مناسبی دارد و هم غنی از محتواهای ناب قرآنی است. شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار ضمن بازی، با قصه‌ها و ماجراهای قرآنی مختلف آشنا شوید. تردیدی نداریم که بعد از نصب این نرم‌افزار، افسوس خواهید خورد که چرا تا به حال با این نرم‌افزار آشنا نشده بودید.
- جان دانا در جزیره
جان‌دانا در جزیره، یک نرم‌افزار بازی ماجراجویانه است. شما در مسیر بازی با شخصیت‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که باید با روش‌ها و ابزارهای مختلف تلاش کنید تا آن‌ها را از پیش‌رو بردارید. این بازی ویژه کودکان و نوجونان و متناسب با سبک زندگی اسلامی تهیه و منتشر شده است و فضایی شاد برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر کودک و نوجوان هستید با مشورت با پدر و مادرتان این نرم‌افزار را نصب و بازی کنید و اگر پدر و مادر هستید پیشنهاد می‌کنیم این نرم‌افزار را برای بازی فزندانتان روی تلفن همراه نصب کنید.
- ماهک
ماهک یک نرم‌افزار تلفن همراه ویژه کودکان و نوجوانان است که محتوای قرآنی را به‌صورت کاملا رایگان و در قالب‌های متنوعی همچون داستان تصویری، داستان صوتی، فیلم و... ارائه می‌‌کند. ماهک بخش‌های متنوع و جذابی دارد که پیشنهاد می‌کنیم خودتان وارد سایت آن شوید و این نرم‌افزار را نصب کنید تا بیشتر با ماهک و ماهکی‌ها آشنا شوید.
 
من یک نوجوانم
این بخش شامل زیر‌گروه‌های تلاوت قرآن، ترجمه و تفسیر، نرم‌افزار‌ها، سایت‌ها، آموزش و مشاوره است که متناسب با این گروه سنی ارائه می‌شود.

- تلاوت قرآن
در بخش تلاوت قرآن نرم‌افزار‌ها و سایت‌های ارائه‌کننده فایل‌های تلاوت و برنامه‌های آموزش تلاوت بار‌گذاری شده است.
- ترجمه و تفسیر
در بخش ترجمه و تفسیر کتاب‌ها، نرم‌افزار‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی که در حوزه شرح و تفسیر آیات الهی با دسته‌بندی‌های مختلف معرفی و عرضه شده است.
- نرم‌افزار و سایت
در بخش نرم‌افزار برنامه‌های متناسب با گروه سنی نوجوان، کتاب‌های قصه و سرگرمی، مسابقه، بازی، برنامه‌های آموزشی و پاسخگویی به سؤالات عرضه شده است، همچنین در بخش سایت‌ها هم پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با موضوعات مطرح شده معرفی شده است.
- آموزش و مشاوره
بخش‌های آموزش و مشاوره هم نرم‌افزار‌ها و سایت‌های مرتبط با این گروه‌ سنی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش حفظ قرآن، آموزش قرائت قرآن، مشاوره، پاسخگویی به سؤالات و شبهات، آموزش از طریق بازی و سرگرمی نرم‌افزار‌ها و سایت‌های مختلفی معرفی و عرضه شده است.
 
من یک بزرگسالم
بخش بزرگسال هم مانند بخش نوجوان از زیرمجموعه‌های تلاوت قرآن، ترجمه و تفسیر، نرم‌افزار‌ها، سایت‌ها، آموزش و مشاوره تشکیل شده با این تفاوت که محتواهای این بخش متناسب با گروه سنی بزرگسالان است.

ارائه کتاب‌ها و منابع مرجع اسلامی از آیتم‌های بخش بزرگسالان است که علاقه‌مندان می‌توانند مجموعه‌هایی مانند تفسیر نمونه، دانش‌نامه اسلامی، انواع ترجمه‌های قرآن، نرم‌افزار‌های تخصصی و همچنین کتب مختلف از جمله آثار شهید مطهری را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها