پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
عرضه آثار انتشارات el Faro کلمبیا در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

آنخلیتا ماریا روخاس، درباره تجربه حضور  انتشارات el Faro در نمایشگاه بین‌­المللی مجازی کتاب تهران  نوشت:  «اولین ناشر اسپانیایی زبان از آمریکای لاتین هستیم که محصولات خود را در این رویداد مهم به نمایش می‌گذاریم»

خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، آنخلیتا ماریا روخاس، مدیر انتشارات el Faro کشور کلمبیا: «این اولین بار است که انتشارات el Faro Internacional فرصتی ارزشمند برای شرکت در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب تهران را دارد و ازقضا، امسال نمایشگاه بین‌­المللی کتاب تهران به­‌صورت مجازی برگزار شد و اتفاق مبارکی بود.

ما اولین ناشر اسپانیایی زبان از آمریکای لاتین هستیم که محصولات خود را در این رویداد مهم به نمایش می­‌گذاریم، و خداوند منان را سپاسگزاریم و از برگزارکنندگان محترم این رویداد و همکارانی که مجدانه پیگیری کردند، تشکر صمیمانه داریم.

تجربه شرکت در اولین نمایشگاه مجازی کتاب بسیار عالی بود، زیرا ما به برکت این حضور در کنار سایر ناشران باکیفیت و مهم جهان قرار گرفتیم. با توجه به وضعیت همه‌گیر بیماری، ما موفق شدیم در استفاده از فن­‌آوری­‌ها برای برنامه‌­های خود پیشتاز باشیم‌‌. به ­‌همین‌ ­دلیل محصولات خود را در قالب مجازی ارائه دادیم که برای مردم سراسر جهان بسیار سودمند و جذاب بوده است.

ما امیدواریم که بتوانیم به مشارکت خود با خانه کتاب و ادبیات ایران ادامه دهیم و انشاالله بتوانیم در سال­‌های آینده با حضور در نمایشگاه به‌صورت حضوری کتاب­‌های خودمان را عرضه کنیم.

از دعوت و پیگیری شما سپاسگزارم و خداوند توفیق بیش از پیش طلب می‌­کنم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها