پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
فهرست پیشنهادی بیوک ملکی

بیوک ملکی، شاعر نام‌آشنای حوزه نوجوان، فهرست پیشنهادی خود را برای خرید از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که اردیبهشت‌ماه هرسال میزبان علاقه‌مندان به کتاب بود، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و بسیاری از دست‌اندرکاران این حوزه اعم از ناشران، نویسندگان، مترجمان و علاقه‌مندان را چشم‌براه گذاشت تااینکه بالاخره تصمیم به برگزاری آن به صورت مجازی در بهمن ماه امسال گرفته شد. براین اساس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن‌ماه در وب سایت tehranbookfair.ir آغاز به کار کرد و تا ششم بهمن‌ماه ادامه دارد.
 
اما نکته حائز اهمیت، دست‌آوردهای ما از این نمایشگاه و انتخاب درست کتاب‌هایی است که می‌توانیم تهیه کنیم. به همین دلیل در پرونده «پیشنهاد نویسندگان کودک و نوجوان برای نمایشگاه کتاب تهران» به سراغ اهالی این حوزه رفتیم و از آنها خواستیم تا فهرست کتاب‌های پیشنهادی خود را به مخاطبان ایبنا ارائه دهند.
 
بیوک ملکی، شاعر نام‌آشنای حوزه نوجوان، فهرست پیشنهادی خود را اعلام کرد و گفت: از بین کتاب‌هایی که می‌شود برای خرید در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مخاطبان نوجوان پیشنهاد داد، می‌توانم به موارد زیر اشاره کنم:
 
مجموعه شعر «دلم برای تو تنگ است» سروده آتوسا صالحی که با تصویرگری هدا حدادی از سوی نشر پیدایش منتشر شده است.
 
مجموعه شعر «ساعت بدون تیک‌تاک» سروده مهدی مرادی که با تصویرگری علیرضا جلالی‌فر از سوی انتشارات امیرکبیر راهی بازار نشر شده است.
 
مجموعه شعر «پر از پرنده‌ام» سروده پروانه پارسا با نقاشی محمدعلی بنی‌اسدی که از سوی انتشارات سروش راهی کتابفروشی‌ها شده است.
 
مجموعه شعر نوجوان «با اجازه بهار» سروده آتوساصالحی که از سوی انتشارات سبز آسیا منتشر شده است.
 
مجموعه شعر «یک راه کوتاه تا ماه» سروده شاهین رهنما که با تصویرگری میترا عبدالهی از سوی انتشارات پیدایش برای نوجوانان منتشر شده است.
 
کتاب «شاید هیمن اطراف باشد» اثر عباسعلی سپاهی یونسی که از سوی انتشارات امیرکبیر راهی کتابفروشی‌ها شده است.
 
کتاب «خوش‌به‌حال من» سروده فاطمه سالاروند که با تصویرگری میثم موسوی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
 
کتاب «حرف‌های گریه‌دار» سروده فاضل ترکمن که با تصویرگری یاشار صلاحی ازسوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده است.
 
مجموعه شعر «گناه تازه» سروده مهدیه نظری که از سوی انتشارات سبز آسیا برای نوجوانان منتشر شده است.
 
کتاب «نامه‌های خیس» سروده شهلا شهبازی حسابی که از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
 
مجموعه شعر «آوازهای سیب زمینی» سروده مهدی مردانی که با تصویرگری نرگس محمدی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
 
مجموعه شعر «هیچ عشقِ تازه‌ای جدید نیست» سروده فاضل ترکمن که با تصویرگری ملیکا سعیدا از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
 
مجموعه شعر «دل تو برد شرط را...» سروده فاطمه سالاروند که از سوی نشر پیدایش برای نوجوانان منتشر شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها