سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
ثبت‌نام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در ساختمان سرای اهل قلم و بخش «مرکز تماس‌ها»، از سایت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سیدعباس صالحی، صبح امروز (سه‌شنبه 30 دی‌ماه) دقایقی پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همراه جمعی از مدیران، از فرایند اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به مخاطبان این رویداد قرار گرفت و با شیوه فعالیت اپراتورهای فعال در این بخش، از نزدیک آشنا شد.
 
در ادامه این بازدید، سایت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران رونمایی شد و جزئیات ثبت‌نام‌ها، تخصیص یارانه به دانشجویان، طلاب، اعضای هیات‌های علمی، فرایندهای جستجو عناوین و خرید کتاب در این سامانه، توسط ایوب دهقانکار، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران تشریح شد.

سیدعباس صالحی در بخش دیگری از این مراسم، در سامانه نمایشگاه نام‌نویسی شد.
 
در این بازدید، محسن جوادی، معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی ایشان و جمعی از مدیران فرهنگی حضور داشتند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از چهارشنبه یکم بهمن‌ماه، رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح با مراجعه به آدرس https://tehranbookfair.ir/ مراجعه و نسبت به خرید کتاب‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها