چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
جشنواره شعر کوتاه خنج برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی جشنواره کشوری شعر کوتاه شهرستان خنج بر بستر مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خنج در این آیین، گفت: این جشنواره با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنج و همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنج و انجمن ادبی اهل قلم از نیمه‌های شهریور در سه بخش آزاد، دفاع مقدس و گویش اچمی آغاز شد.
 
محمدصادق میری، افزود: این جشنواره با یک دوره تمدید تا ۵ آبان ماه ۹۹ آثار را دریافت کرد و آثار پس از کدبندی، به هیئت داوران داده شد؛ داوران هم پس از بررسی، برگزیده‌های این جشنواره را شناساندند. 
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خنج ادامه داد: در این جشنواره ۵۳ شاعر از استان‌های فارس، هرمزگان، خوزستان، تهران، خراسان رضوی و کردستان شرکت کردند.
 
سجاد حیدری‌قیری، از داوران این جشنواره نیز در این جشنواره درباره شیوه داوری سخن گفت.

در بخش پایانی این آیین، پس از شعرخوانی، جشنواره برگزیدگان خود را شناخت که در بخش دفاع مقدس، عباس صادقی زرینی از تهران به‌عنوان نفر نخست، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 5 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کرد.
 
همچنین در این بخش معصومه بهمنی به‌عنوان نفر دوم از شهرستان گراش استان فارس، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 4 میلیون ریال جایزه نقدی را کسب کرد. نفر سوم هم عباس دوانی از شهرستان ممسنی استان فارس بود که موفق به کسب تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 3 میلیون ریال جایزه نقدی شد. نفر چهارم نیز احمد ایزدی از شهرستان خرامه استان فارس، لوح تقدیر و 3 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کرد.
 
در بخش آزاد این جشنواره، آریو ابراهیمی از شهرستان خنج استان فارس به‌عنوان نفر اول موفق به دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 5 میلیون ریال جایزه نقدی، شهلا خرم‌پور از شهرستان لامرد استان فارس، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 4 میلیون ریال جایزه نقدی به‌عنوان نفر دوم، علیرضا صارمی از شهرستان زرین‌دشت استان فارس، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 3  میلیون ریال جایزه نقدی به‌عنوان نفر سوم و نادر کمالی از استان هرمزگان، لوح تقدیر و 3 میلیون ریال جایزه نقدی به‌عنوان برگزیده چهارم دریافت کردند.
 
همچنین در بخش گویش اچمی، سعیده کیانی‌نژاد از شهرستان خنج استان فارس، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 3 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کرد.
 
در پایان از وسعت‌الله کاظمیان دهکردی، سجاد حیدری قیری، بهرام وکیلی و یونس زینلی (داوران این جشنواره)، شهرام منصوری، مهران قلی‌زاده، یعقوب فاضلی و کاظم کوهگرد (حامیان جشنواره) و همچنین اداره کتابخانه‌های عمومی خنج، انجمن اهل قلم خنج و فرهاد قایدی مجری برنامه تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها