پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
رونمایی از 4 عنوان کتاب به نمایندگی ازآثار منتشر شده سال 99

در آئینی از کتاب های "مددکار اجتماعی" نویسندگی عبدی دانش آموز، "مسافران" آسمان دکتر رخشنده مند و دکتر زهرا حسینی، "گرامر زبان انگلیسی" مینا نادری دره شوری و "اشعار دفاع مقدس و جنگ تحمیلی" سید فتح اله حسینی با حضور مولفین رونمایی شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 4 عنوان کتاب به نمایندگی از بیش از 90 آثار منتشره سال 99 رونمایی شد.

پیرسبزی افزود: کتاب گنجینه ارزشمندی است که باعث تفکر و خردورزی می شود و در حالیکه خرد منشاء و پایه و اساس زندگی است.

وی تصریح کرد: کتاب خوانی فرصتی است که ما را در مقابل آسیب های فضای مجازی و بارش اطلاعات نا متوازن که به شکل های متفاوتی صورت می گیرد مصون بدارد.
 

مينا نادری نویسنده کتاب "گرامر زبان انگلیسی" در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار (ایبنا) گفت: داراي مدرك كارشناسي ارشد اموزش زبان انگليسي وهمچنین مدرس زبان انگليسي هستم.

نادری در توضیحی در مورد کتاب رونمایی شده اظهارداشت: اين كتاب ترجمه ي اثر اقاي ريموند مرفي با عنوان essential grammar in useكه منبع مناسبي براي يادگيري ساختارهاي جملات زبان انگليسي از مبتدي تا پيشرفته هست.
 
وی افزود: برخی از خصوصیات این کتاب استفاده توامان ازتلفظ ومعنی است که درقالب خود آموز فرد را از مدرس بی نیاز می کند،امری که در افزایش دانش زبان انگلیسی خصوصا در ایام شیوع کرونا ویروس بسیار شاخص است.
 
نادری تصریح کرد: اولین تجربه ي كاري من به تابستان سال دوم مقطع كارشناسي برمیگردد كه باوجود مناسب نبودن سن تدریس فرصت آن در اختیار من داده شد که نتایج رضایتمندی را در پی داشت.

این نویسنده جوان می گوید: الهام بخش اصلي ترجمه ي اين كتاب جناب استاد داريوش يزدانمش ازاساتيد دانشگاه ازاد اسلامي در شهر ياسوج هستند و تجربه تدريس زبان اموزاني كه در حوزه ي گرامر زبان انگليسي با مشكل مواجه بودند مزيد علت براي ترجمه اين اثر شد.
 
نادری اظهارداشت: به پايان رساندن ترجمه اين حجم مطلب اسان نبود ولي نتيجه واستقبالي كه ازخوداموزشدقطعا به یقین انگیزه ای برا کارهای این چنینی است.
 
نادری در جواب این سوال که فرهنگ مطالعه را در استان کهگیلویه وبویراحمد چگونه ارزیابی میکنید و آیا ایده ای برا ترویج فرهنگ مطالعه دارید؟ گفت: علاقمندان به کتابخوانی در سطح شهر بیشتر از زبان آموزانی است که برای آموزش به من مراجعه میکردند.

این نویسنده جوانان خاطرنشان کرد: معرفي وپوشش خبري منابع مناسب و خصوصيات اين كتابها به قشر و جامعه ي مخاطب خودش در افزايش خوانندگان تاثير گذار خواهد بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها