پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
50  درصد نشر استان مختص انتشارات حسینی آذربایجان‌غربی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: انتشارات «حسینی» سالانه 150 الی 200 کتاب چاپ می‌کند که 50 درصد نشر استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری، در بازدید از انتشارات حسینی ارومیه، گفت: خوشبختانه استان آذربایجان‌غربی در زمینه تالیف و انتشار کتاب از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که در طول چند سال اخیر به واسطه برگزاری متوالی نمایشگاه‌های کتاب استانی این ظرفیت و توانمندی چند برابر شده است.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی برای انعکاس قابلیت‌ها و توانمندی‌های ناشران و صنعت نشر استان از اولویت برنامه‎ها قرار گیرد. و مطبوعات و رسانه می‌تواند نقش موثری در ارتقاء و کیفیت نشر استان ایفا کند.

این مسئول بیان کرد: انتشارات «حسینی» سالانه 150 الی 200 کتاب چاپ می‌کند که 50 درصد نشر استان را به خود اختصاص داده است.

سید کریم حسینی، مدیر انتشارات «حسینی» نیز در این بازدید، گفت: فعالیت و تک فروشی بخاطر شرایط حاکم بر جامعه بسیار کم شده است ولی باز به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.
 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از سال 62 فعالیت خود را در حوزه کتاب و کتابخوانی آغاز کرده‌ایم و در 15 نمایشگاه بین المللی شرکت کرده و سالانه نیز بالغ بر 200 کتاب به چاپ می‌رسانیم.
 
 در پایان این بازدید از فعالیت‌های سیدکریم حسینی، مدیر انتشارات «حسینی»، تجلیل شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها