یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
نمایشگاه عکس و آثار مکتوب تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس با عنوان «روشنای خاطره‌ها» و نمایشگاه عکس و آثار مکتوب در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و از موشن گرافیک سردار شهید سلیمانی و پرتره شهید ولی پور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین در خصوص غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس (روشنای خاطره‌ها) گفت: به دلیل شرایط کرونایی در کشور این غرفه مجازی با هدف دسترسی آسان به مطالعه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و تسهیل در خرید اینترنتی این کتاب‌ها راه اندازی شده است.

شریف اسلامی افزود: علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه دفاع مقدس می‌توانند جهت خرید کتاب‌های این غرفه به نشانی اینترنتی www.8roshana.ir مراجعه کنند و با 20 درصد تخفیف کتاب‌های مورد نظر خود را خریداری کنند. در طرح غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس هر خریدی که در هر نقطه‌ای از کشور صورت پذیرد در بسته‌بندی ویژه و کاملاً بهداشتی به طور رایگان تحویل مشتری داده می‌شود و متناسب با سقف خرید هدیه ویژه‌ای نیز اختصاص داده خواهد شد.

اسلامی گفت: این طرح با 1000 عنوان کتاب باهمکاری انتشارات شهید کاظمی، روایت فتح، 27 بعثت و سوره مهر برگزار شده و تا 17 مهر ماه میزبان علاقمندان به ادبیات دفاع مقدس است.

همچنین در ادامه این آئین، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتابهای دفاع مقدس تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

رئیس حوزه هنری استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه  گفت: در این نمایشگاه کتاب های تولیدی حوزه هنری استان با موضوع دفاع مقدس که در چند سال اخیر چاپ و منتشر شده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شریف اسلامی بیان کرد: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از 5 مهرماه به مدت یک هفته در محل حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان 14 پلاک 20 جنب اداره کل بنیاد شهید استان دایر است.

وی بیان کرد: حوزه هنری استان طی سالهای اخیر بیش از 20 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس تولید و عرضه کرده است. در سال جاری نیز 5 کتاب دیگر در این حوزه در دست تولید است که در صورت بهبود شرایط بودجه ای به چاپ خواهند رسید.

وی همچنین از انتشار کتاب از «گدار تختی تا رمادیه» خاطرات عبدالصاح خاک نژاد از اسارتگاه‌های عراق خبر داد و گفت: این کتاب توسط انتشارات سوره مهر چاپ شده و به زودی رونمایی خواهد شد.

رونمایی از موشن گرافیک سردار سلیمانی از تولیدات حوزه هنری از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان همچنین در آیین رونمایی از این اثر هنری تصویری گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس این موشن گرافیک پنج دقیقه‌ای با عنوان «عقیق مقاومت» به پاس گرامیداشت نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شده است.

شریف اسلامی افزود: این موشن گرافیک به کارگردانی مهدی نجفی نژاد با هدف بررسی زندگینامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و معرفی هر چه بهتر رشادت های این شهید گرانقدر به نسل جوان امروزی تولید شده است.

وی گفت: موشن گرافیک عقیق مقاومت با ظرافت های بصری، روایی و واقع گرایانه زندگی کلی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی در پایان گفت: این موشن گرافیک به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس تولید واز طریق پایگاه های اطلاع رسانی مجازی حوزه هنری از جمله اینستا گرام به آدرس:@artyasuj.irوصفحه آپارات به آدرس:www.aparat.com/artyasuj.ir منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها