دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
منافقان با چهره اسلامی عامل بقای صهیونیست‌ها هستند/ رمز شکست منافقان در پیروی از مکتب حاج قاسم است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، رمز شکست منافقان را در پیروی از مکتب حاج قاسم عنوان کرد و گفت: امروز وقتی شیخ‌نشین‌های جنوب خلیج‌فارس با صهیونیست‌ها به‌طور علنی دست می‌دهند ما می‌فهمیم عامل بقای صهیونیست‌ها همین‌ منافقان بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که دوشنبه 31 شهریور در سالن اجتماعات ساختمان شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد، بابیان اینکه تکلیف وضعیت فعلی جمهوری اسلامی ایران با مکتب ایثار و شهادت روشن است، گفت: ما به هیچ وجه در صحنه سیاسی گیج و سرگردان عمل نکرده‌ایم و در حال طی کردن مسیر خود هستیم. این دشمن است که در مقابل ما گیج و سرگردان شده است.
 
وی اظهار کرد: امروز وجهه نبرد علیه باطل متفاوت شده است، افراد باید عالم به زمان باشند تا از شک و ریب در امان باشند، کسانی که در صف جبهه حق هستند هر چه که رو به جلوتر می‌روند کارشان در تشخیص و مقاومت سخت‌تر می‌شود.  فهم جبهه حق از جبهه باطل در نقشه پهن شده جهان امروز مقداری مشکل است و باید توسل، توکل و ایمان خود را قوی‌تر کنیم و این جبهه بایستیم و مقاومت کنیم.
 
حجت‌الاسلام خاموشی عنوان کرد: زمانی با طاغوت کوچک در داخل کشور مقابله کردیم و زمانی دیگر همه طاغوت‌های جهانی فرد دیگری را در مقابل ما مسلح و تسلیح کردند و نبرد حق علیه باطل شکل گرفت. زمانی هم امروز است که باید از جبهه نفاق که خنجر از پشت می‌زند، پرده‌برداری کنیم.
 


وی افزود: برای تشخیص معیارهای صحیح نیز منابع روایی و آیات زیادی داریم در تاریخ نیز مجاهدین فی سبیل‌الله بسیاری مانند حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی بوده‌اند که توسط رأس نظام سلطه به شهادت رسیدند و دشمن هنوز عقبات این اقدام خود را نفهمیده و امروز اگر دشمن در گوشه و کنار کشور ما تجسس می‌کند، مفهومش این است که جبهه ما امن شده است.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه به تبیین ابعاد مختلف جبهه نفاق در منطقه پرداخت و ادامه داد: جبهه نفاق دائم از پشت خنجر می‌زند. خوشبختانه امروز این جبهه‌ای که از پشت خنجر می‌زده آمده به طوری علنی به صهیونیست دست دوستی داده است. امروز وقتی شیخ‌نشین‌های جنوب خلیج‌فارس و کسانی که منافع کشورهای اسلامی را برای خود و خانواده خود به تاراج می‌برند  با صهیونیست‌ها به‌طور علنی دست می‌دهند ما می‌فهمیم عامل بقای صهیونیست‌ها همین‌ها بوده‌اند.
 

 
حجت‌الاسلام خاموشی بیان کرد: سردار رشید اسلام حاج قاسم را شهید می‌کنند و در همه دنیا هم اعلام می‌کنند که ما او را زده‌ایم. حاج قاسم یک فرمانده نظامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که می‌رفت مردم منطقه‌ای را تجهیز، تسلیح و تشجیع می‌کرد که مقابل جبهه باطل این‌گونه بایستند.این شهید بزرگوار یک فرمانده میدانی بود. رأس نظام سلطه می‌گوید خودم اتاق جنگ علیه این فرمانده را شکل دادم . ببینید این فرمانده چه قدر بزرگ است که رأس نظام سلطه باافتخار می‌گوید من او را زده‌ام. به نظر من هنوز نظام سلطه عقبات این کار را نفهمیده است. چون حاج قاسم عزیز گفت من برای شما کافی‌ام شما با من طرفید نگفت منِ زنده یا شهید. مکتب حاج قاسم سلیمانی زندگی این‌ها را نابود خواهد کرد. پس قدرت جمهوری اسلامی ایران در قالب یک فرمانده‌اش برابری می‌کند با رأس نظام سلطه.
 
وی افزود: اگر روزی می‌خواستند  بخشی از خاک کشور را از ما بگیرند امروز کل نظام جمهوری اسلامی ایران مطمح نظر دشمن است. اگر ایران از تحریم عبور کند هیچ قدرتی جلودارش نخواهد بود. رهبر معظم انقلاب اسلامی مصرانه و مکرر مقاومت در عرصه تحریم را برای ما تبیین می‌کنند. باید ایثار و مقاومت را در خود زنده نگه داریم. یاد شهیدان در کوی و برزن  باید زنده نگه داشته شود  تا مکتب ایثار و شهادت در کشور ما به‌صورت جدی ایفای نقش کند.
 
معارفه فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج سازمان اوقاف و امور خیریه از جمله برنامه‌های این مراسم بود و در پایان نیز از ایثارگران و خانواده شهدای سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها