پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کرونا - کتاب به مشهد رسید

هرچند این روزها تب اخبار و اتفاقات مربوط به شیوع کرونا ویروس در کشور بالاگرفته و چراغ خیلی از مشاغل ازجمله کتابفروشی ها کم سو شده، اما کتابفروش مشهدی با طرح کرونا - کتاب این تهدید را تبدیل به فرصت کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا ) در خراسان رضوی، هرچند بحران ناشی از کرونا ویروس، شوک بزرگ و جدیدی به کالبد نیمه‌جان اقتصاد ایران وارد کرده، اما برخی این تهدید را تبدیل به فرصت کرده و از آن استفاده می کنند.

 

اشتباه نکنید؛ منظور از استفاده، صیادی عده‌ای از آب گل آلود کرونا و شایعه سازی و احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم نیست، خیر؛ منظور کتابفروشانی است که این روزها بیش تر از هر زمان دیگر، نگران وقت خالی خانواده های ایرانی هستند و در این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس، دانشگاه‌ها و خیلی از از مشاغل با تعطیلی مواجه هستند، از تهدید کرونا، فرصت ساختند.

یکی از این کتاب فروشی ها مجموعه کتاب رسان است که با طرح کرونا -کتاب به قول خودشان این تهدید و عامل محدود کننده را تبدیل به فرصتی تکرار نشدنی کردند. 
 

 
در طرحی به نام کرونا – کتاب، مجموعه کتاب رسان، تلاش کرده تا با اعمال تخفیف ۲۵ درصدی به روی تمام کتاب هایش و ارسال آن ها به درب منزل، فرصتی خوب، هم برای کتاب خوان های حرفه‌ای و هم برای کسانی که قصد دارند تعطیلات خود را با لذت بالا و پایین کردن اخبار در فضای مجازی و تماشای تلویزیون بگذرانند، ایجاد کرده است.

علاوه بر این، مجموعه کتاب رسان، به گفته خودشان، با طرح کرونا – کتاب، هدف دیگری را نیز دنبال می کند و آن هم مبارزه با فضای روانی نادرستی است که در کشور ایجاد شده و باعث شده که ترس از کرونا خیلی بیشتر از کرونا، در جامعه یک تازی کند.


شهر کتاب مشهد  نیز از جمله فروشگاه‌های کتابی است که از همان ابتدای شیوع کرونا در کشور، به مخاطبانش این اطمینان را داد که با رعایت اصول بهداشتی شهر کتاب محیط امنی برای مراجعان فراهم کرده است، اما با این وجود، اگر باز هم حضور در شهر کتاب برای شما موجب اضطراب می شود، می توانید به صورت غیر حضوری از طریق درگاه های اعلام شده خرید خود را انجام دهید.

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملیحه ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    خانه‌درختی‌۲۶طبقه
  • حسین ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    من حسین باعصمت من از شهرستان شیروان کلاس ششم دبستان کتاب های آموزنده ی می خواهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها