شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
​بهترین مراکز خرید را بشناسید

جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مناطق جنوبی کشور که مقصد بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی به شمار می‎رود. آب‌های زلال، برنامه‌های ویژه‌ای که شب‌ها در این جزیره برگزار می‌شود و مراکز خرید بسیار آن، مسافران زیادی را راهی جزیره زیبای کیش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مناطق جنوبی کشور که مقصد بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی به شمار می‎رود. آب‌های زلال، برنامه‌های ویژه‌ای که شب‌ها در این جزیره برگزار می‌شود و مراکز خرید بسیار آن، مسافران زیادی را راهی جزیره زیبای کیش می‌کند. فلایتیو بلیط هواپیما و رزرو هتل در کیش را به شما پیشنهاد می دهد. بعضی از مراکز خرید کیش عبارتند از:
 
مرکز خرید دامون
مرکز خرید دامون دارای ۹۸ غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی است. در این مرکز خرید شما می‎توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر و غیره را خریداری کنید. در نتیجه می‌توان گفت که در این مرکز خرید همه چیز برای شما فراهم است. علاوه بر این، در طبقه دوم مرکز خرید دامون یک پیست اسکیت روی یخ قرار دارد که می‌تواند در کنار خرید کردن، اوقات خوشی را برای شما و خانواده‌تان ایجاد کند و اگر کودکانتان از خرید کردن شما خسته شدند، در این پیست اسکی بازی کنند.

مرکز خرید سارینا 
مرکز خرید سارینا دو شعبه دارد. مرکز خرید سارینا 1 در نزدیکی دو مرکز خرید پردیس و کیش قرار گرفته و همچنین به دو هتل داریوش و ارم هم نیز بسیار نزدیک است. بنابراین امکان دسترسی خوبی که این مرکز خرید دارد، آن را به یکی از مراکز مناسب برای خرید تبدیل می‎کند. این مرکز خرید ده طبقه است. طبقه زیرین آن پارکینگ، طبقه هفتم آن نمایشگاه و بقیه طبقات هم اداری و تجاری هستند. پارکینگ اختصاصی این مجموعه بسیار بزرگ است و می‌توانید اتومبیلتان را پارک کنید.

در شعبه 2 مرکز خرید سارینا، بزرگ‎ترین فودکورت خاورمیانه و فروشگاه‌های پوشاک زنانه، مردانه، کیف و کفش، روسری، لوازم برقی و خانگی، سالن سینمای 4 بعدی، پارکینگ اختصاصی و هایپر مارکت قرار دارند. رستوران‎های موجود در آن، انواع مختلف غذاهای بومی و بین‎المللی را سرو می‌کنند. به طور کلی این مراکز خرید حدود 218 غرفه دارد.
 
بازار مرجان
بازار مرجان یکی از مراکز خرید کیش است که در منطقه ساحلی واقع شده است و در کنار واحدهای مسکونی قرار گرفته است. معماری این بازار بسیار زیبا است تا اندازه‌ای که می‌توان این بازار را در میان جاذبه‌های گردشگری کیش نیز قرار داد. بازار مرجان یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کیش است. در بازار مرجان علاوه بر فروشگاه‌ها، یک بخش تفریحی یعنی یک آکواریوم وجود دارد که دارای ۸۰۰ گونه آبزی است و می‎تواند توجه مسافران و به ویژه کودکان را به خود جلب کند. علاوه بر این، ۳۹ آب نما، ۴۲۰ پروژکتور که به رنگ‌های مختلف نورافشانی می‎کنند، جلوه زیبایی به این بازار می‌بخشد.
 
مرکز خرید مروارید
بازار مروارید یک مرکز خرید با ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه است. معماری مرکز خرید بر اساس معماری بناهای باستانی و هخامنشیان ساخته شده است و بازارچه‎های مرکز خرید مروارید، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران و بیستون نام دارند که همگی نام‎های اصیل ایرانی هستند. در مرکز خرید مروارید، انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره یافت می‎شوند و  همچنین یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافی‌نت برای رفاه مسافران قرار دارند.
 
مرکز خرید زیتون
مرکز خرید زیتون به دلیل معماری خاصی که دارد از بقیه مراکز خرید کیش متمایز شده است و یکی از منحصر به ‌فردترین مراکز تجاری شهر کیش است. این مرکز خرید در دو طبقه ساخته شده است و دارای نیم طبقه‌ها و طراحی خاصی است. بازار زیتون دارای ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری است و طیف متنوعی از کالاها نظیر کیف و کفش، پوشاک، تزئینات لباس، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی و وسایل آرایشی و بهداشتی در معرض فروش قرار گرفته است. در زیتون یک رستوران، یک کافی‌شاپ وجود دارند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها